5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

@valeriienegentiennegennegentig
Wij lopen helemaal gelijk. toevallig!!
Is het je eerste ronde? Bij mij wel...
Ovulatietest is heel gevoelig. Met een ovulatietest meet je de LH en met een zwangerschapstest het HCG. Maar deze zijn zowat identiek aan elkaar qua hormonen. Vandaar dat ik wilde weten of ik positief teste met de ovulatietest. Nu test ik al een week dik positief maar zwangerschapstest alleen maar negatief.
Nu heb ik gisteren contact gehad met de huisarts. Ik moet het nu allemaal los zien te laten, maar wel goed op mijn voeding letten en 1x in de week een test doen. Ovulatietesten links laten liggen. Er relaxed in gaan. Test ik over 3 weken nog negatief... dan contact opnemen voor een bloedtest.
 
[quote quote=10126804]@Suus DG @Loesjee Hoe is het na een week bij jullie? Hier nog steeds niks….[/quote]
Nou... ik ben gister ongie geworden. Dacht ik laat het allemaal ff los. Dit forum, de testen, etc. En toen kwam t ineens. Dus eindelijk duidelijkheid! Op naar ronde 3. En bij jou?
 
@NoaS
Sinds december gestopt met de pil en dis is eerste keer dat we z’n gaan kijken wanneer ik vruchtbaar was en aan de gang zijn gegaan... dus ja heel spannend! 
Nog steeds niet ongesteld, wel steeds wat pijnlijke steekjes in m’n buik en hele gevoelige tepels?. 
Mijn vriendin was pas positief bij 6 weken en m’n collega 5 weken. Eerste dag van m’n laatste ongesteldheid was 21 september. Dat zou dan betekenen dat ik nu vrijdag 6 weken zou moeten zijn. Mijn ovulatie was 5/6 oktober, deze heb ik heel duidelijk gevoeld. Als ik vanaf die datum reken zou ik vrijdag 4 weken moeten zijn... Vrijdag wil m’n man weer samen testen dus hoop op iets positiefs??
 
@Suus DG. Wat jammer zeg... Ik duim voor je voor de volgende ronde. Hier nog steeds niks...
@valeriienegentiennegennegentig
Jeeetje, wij lopen met alles echt precies gelijk!!! Ik weet ook zeker dat ik mijn eisprong heb gehad.. Heb namelijk altijd een ovulatiebloeding..
Ik test zondag weer... Verder lekker veel afleiding zoeken...
Misschien een gekke vraag, maar heb jij ook verschil in je afscheiding?
Ik heb ook die steekjes... Maar verder geen klachten...
Ik duim voor je morgen!!
 
 
@NoaS
 
Zou leuk z’n als we dan beide snel positief testen????!!
Ik heb geen ovulatiebloeding gehad, moet dat wel? Vanmiddag dacht ik ff ohnee ongesteld maar was een soort van klein kloddertje afscheiding. Het was wat dikkig maar wat t betekend i don’t know... ?. Ik heb verder ook geen klachten, heb wel wat gevoelige tepels en m’n man zegt ook dat ze er anders uitzien maar denk echt dat, dat in ons hoofd zit whahaha.. alles ligt klaar voor de test morgen, zelf denk ik van niet zodat ik niet teleursteld raak... Ik hou je op de hoogte! ❤️
 
@valeriienegentiennegennegentig
Wat balen zeg.. Maar je weet het niet... Zolang je niet ongesteld bent, is het niet uitgesloten!! Als je niet ongesteld wordt, doe over een week dan weer een test... Ga ik ook doen als ik zondag negatief test. Het is zo frustrerend.. Ik snap je echt helemaal. Gisteren ook ineens gehuild omdat ik zo onzeker ben.. Wil graag duidelijkheid. Toen ik gisteravond onder de douche stond, zag ik dat mijn buik wat boller was geworden, terwijl ik heel slank van mezelf ben. Heb jij dat ook? 
Ik blijf voor je duimen hoor!!
 
@NoaS: Ja echt balen ?.
Mijn man en ik denken namelijk echt dat we zwanger zijn. Heb nooit iets overgeslagen, heb een stress, hebben seks gehad op de dagen van ovulatie en nog steeds niet ongesteld. Heb vannacht verschrikkelijk slecht geslapen omdat ik misselijk ben en steken in m’n buik heb. Mijn man en ik vinden idd ook dat m’n buik wel een beetje boller is maar durf daar niet op te hopen. Volgende week vrijdag ga ik weer testen dan ben ik 3 weken over tijd, weet negatief dan bel ik maandag wel de HA. 
 
Succes, ik zal voor je duimen ??
 
Terug
Bovenaan