5 weken en 1 dag zwanger

<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben 5 weken en 1 dag zwanger maar heb niet veel kwaaltjes herkennen jullie je hierin? Maakt me erg onzeker.. heb in februari een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap. Toen had ik wel constant buikkrampen </p>

Hoi
Ik ben precies evenver al jij. Naast zeer gevoelige tepels en een beetje rommelende darmen heb ik ook geen kwaaltjes. Kom vast helemaal goed.?

Gr Sam 

Hoi
Ik ben precies evenver al jij. Naast zeer gevoelige tepels en een beetje rommelende darmen heb ik ook geen kwaaltjes. Kom vast helemaal goed.?

Gr Sam 

Hoi

Gr Sam 

Hee, ik ben vandaag 10 weken +1 dag. Maar buiten dat ik erg gevoelige borsten heb en moe ben mankeer ik verder ook niks.
Heeft me in het begin ook erg onzeker gemaakt.
Maar nu denk ik zolang ik geen bloedverlies heb zit t vast goed.
Dus gelukkig hoef je niet altijd last te hebben van kwaaltjes natuurlijk.
Want iedere vrouw en ieder lichaam is anders.

Ik ben ook net zover als jou! Sinds vorige week (eigenlijk net nadat ik het wist) ben ik vooral erg moe en gedurende de dag misselijk en/of geen zin in eten. Maar de allereerste kenmerken (vóór de test) waren bij mij gevoelige tepels. Het is volgens mij bij iedereen heel erg verschillend, dus zou vooral zeggen geniet ervan dat je (nog) niet misselijk bent! ?

Hey! Hier een geruststellend (hoop ik) bericht. Er zijn de laatste tijd meerdere topics geopend van dames die 5 weken zwanger zijn en geen kwaaltjes hebben. Daarin hebben genoeg mensen gereageerd, en allemaal zeggen ze een soortgelijk iets: of je kwaaltjes komen pas rond week 6/7, of je kwaaltjes blijven beperkt. Maar met 5 weken ben je nog maar zo pril zwanger, dus je lichaam heeft ook de tijd nodig om het hormoonhuishouden te veranderen. Bij mijn beide zwangerschappen kwamen de kwaaltjes tussen week 6 en 7, helaas wel heel sterk. Ik heb last van HG, waardoor ik uiteindelijk ook opgenomen ben in het ziekenhuis door uitdroging. In het tweede trimester heb ik vrijwel geen kwaaltjes en vergeet ik soms zelfs dat ik zwanger ben - tot ik de baby voel schoppen. En in het derde trimester komen er weer allerlei vervelende kwaaltjes kijken (rusteloze benen, slecht slapen). Dus het wisselt gewoon enorm! Ook wisselen je kwaaltjes van dag tot dag en week tot week. De ene dag heb ik werkelijk nergens last van en de andere dag denk ik: laat het maar snel voorbij zijn, want dit vind ik niet meer leuk. Ik ben nu 29 weken onderweg voor nummer twee. ;) Dus weet ook dat het echt kan wisselen! Het belangrijkste is dat je geen ernstig bloedverlies hebt.

Hallo! 
Fijn om te lezen het schommelt inderdaad iedere dag weer. Ben zo onzeker door die miskraam met 5 weken de vorige keer. Ook afscheiding wisselt heel sterk van veel naar weinig tot bijna niks... afwachten maar. Oh zo ver ben ik nog niet! Succes ermee ?

Terug
Bovenaan