5 weken en 1 dag zwanger

Van die afscheiding heb ik nu ook nog. Wat mij opvalt is dat ik op dagen dat ik zelf heel actief ben, meer afscheiding heb. En de dagen dat ik rustiger ben, dan is het veel minder. Maar geloof me: die tijd vliegt voorbij hoor! De eerste helft gaat iets minder snel, maar zodra je die 20 weken voorbij bent, vraag je je echt af waar de tijd blijft ;) Ik hoop dat je, ondanks je eerdere ervaring, lekker kunt genieten en dat alles goed blijft!

Inmiddels 17w zwanger, maar ik heb nog steeds weinig kwaaltjes. Ik ben tussen week 6 en 7 een week goed misselijk geweest en week 7 t/m 11 regelmatig moe (vroeg naar bed willen), maar verder niets. Geen gevoelige borsten. Kleine dingetjes waar ik de zwangerschap aan merk is iets vergrote eetlust, soms bandenpijn en soms wat duizelig. En natuurlijk een groeiend buikje.
Voor deze zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad, dus ik weet hoe eng het in het begin kan zijn. Het enige wat je kunt doen is afwachten en blij zijn met het feit dat je bijna nergens last van hebt. Geniet ervan!

Ik kwam er achter dat ik zwanger was omdat ik wel de kwaaltjes van menstuatie had maar steeds niet kwam. Ik had dan wel last van de kwalen. 
Ieder mens is anders de ene merkt helemaal niets van de zwangerschap en de andere ligt half plat. Zolang je geen bloedverlies hebt dan zal ik je niet te veel zorgen maken. Je kan altijd nog de verloskundige bellen om advies. 

Terug
Bovenaan