5 weken en geen symtomen

<p>Hoi meiden</p><p>Vorige week een duidelijke cb test </p><p>Zou volgens berekening nu 5 weken zijn . Maar ik voel niks behalve vaak plassen.. bij mijn  dochter had k dat wel. Maak me zorgen nu, wanneer begonnen de kwalen bij jullie?</p><p>En maak ik me zorgen om niks?</p><p>Liefs</p>

Hoi mizzroswitha,
Alleerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Elke zwangerschap is anders dus je 2e hoeft niet hetzelfde te gaan als de 1e.
Ik ben nu 14 weken zwanger van mijn 2e en de symptomen kwamen dit keer ook pas rond de 6e a 7e week. Daarvoor voelde ik me gewoon normaal zoals ik me ook voelde voor ik zwanger was. 
Ik zou het nog even afwachten en als je het echt niet vertrouwt gewoon je verloskundige bellen!
Liefs

Dankje wel 
Ja het is idd alsof k net voor k zwanger was haha word je onzeker van terwijl het juist geluk is.
Even afwachten idd haha

Liefs

Hallo Mizzroswitha,
bij 5 weken had ik ook nog geen symptomen, behalve gevoelige borsten. Ik zocht heel het internet af of dit normaal was en het maakte mij ook onzeker.
Een week later kwam de misselijkheid, die ik vaak heb weg gewenst haha. 
Veel succes met de zwangerschap! 
Groetjes 

Haii Missrozwitha, gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Volgens de app ben ik nu ook 5 weken zwanger. Ik voel mij net als jij ook niet anders dan anders behalve dat ik steeds het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden. 
Groetjes Debbie

Haii Missrozwitha, gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Volgens de app ben ik nu ook 5 weken zwanger. Ik voel mij net als jij ook niet anders dan anders behalve dat ik steeds het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden. 
Groetjes Debbie

Ook bij mij hetzelfde hoor. 
5 weken zwanger en nog helemaal niks, behalve het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Zelfs het vaak plassen valt erg mee.
Succes met de zwangerschap!

@Gebruiker10068172 @boki gefeliciteerd met jullie zwangerschap, leuk allemaal 5 weken !
Moet wel vaker plassen vooral snachts vaak wakker maar of dat aan de Zwangerschap ligt? Wanneer hebben jullie de eerste echo?
Geen gevoelige borsten hier, dat vind ik wel eng meestal is dat 1 van de meest voorkomende in het begin.
Liefs 

Terug
Bovenaan