5 weken en geen symtomen

Proficiat allemaal. Ik ben nu 6 weken zwanger maar merk ook weinig tot niets. Afgelopen 1,5 week het gevoel of ik ongesteld moet worden. 2 positieve testen gelukkig. Is mijn eerste zwangerschap dus dat maakt me ook onzeker. Gevoelige borsten had ik vorige week maar dat is ook weer weg. Moet vooral ‘s nachts vaker plassen en wordt vaker wakker. Morgen komen ze van moeders voor moeders. Misschien dat zij nog iets over het hcg hormoon kunnen zeggen en 4-4 naar de vk. Erg spannend allemaal. Succes iedereen. 

Proficiat allemaal. Ik ben nu 6 weken zwanger maar merk ook weinig tot niets. Afgelopen 1,5 week het gevoel of ik ongesteld moet worden. 2 positieve testen gelukkig. Is mijn eerste zwangerschap dus dat maakt me ook onzeker. Gevoelige borsten had ik vorige week maar dat is ook weer weg. Moet vooral ‘s nachts vaker plassen en wordt vaker wakker. Morgen komen ze van moeders voor moeders. Misschien dat zij nog iets over het hcg hormoon kunnen zeggen en 4-4 naar de vk. Erg spannend allemaal. Succes iedereen. 

Hi Crazy en Mizzroswitha die onzekerheid herken ik ook wel, voor mij ook de eerste zwangerschap :) 
Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga bellen voor een afspraak/intake bij de verloskundige. Spannende periode dit! 

Liefs Debbie

Jullie ook allemaal gefeliciteerd 
12 april na vk en 16 april de echo
Wat duurt dat wachten lang pff 
Ik idd ook vaker plassen en veel wakker snachts. Ben dood moe in de ochtend haha
Maar alles voor goed doel 

Xx

Nou, dat geeft weer wat geruststelling. Dus nog even wachten tot week 7/8 voor symptomen?. Eigenlijk mogen we gewoon niet klagen. 

Vorige zwangerschap 9 maanden lang nergens last van gehad en heb nu een gezonde dochter van ruim 1,5. Nu 7w3d zwanger en nu ook weer weinig tot geen kwaaltjes dus zegt echt helemaal niks?

@deeem, ik heb precies hetzelfde, wel meteen pijnlijke borsten maar zit net in mijn 7e week en nu ook moe en misselijk
dus dat komt vast nog wel!!

Terug
Bovenaan