5 weken en geen symtomen

Fijn om te lezen dat meer mensen geen kwaaltjes hebben! Ik ben 5wk3dg en alleen klein beetje gevoelige borsten... maakte me ook al zorgen dat ik zo weinig merkte..

Hier nog iemand. Mijn eerste twee testen dag na nod waren negatief dus verwachte het niet meer na 1 week nog niet ongesteld te zijn nog een keer getest en die was positief dag erna nog een ook weer positief. Maar geloof het nog steeds niet. Volgens mij berekening ben ik nu 6 weken maar merk helemaal niks. Daardoor zo onwerkelijk. 

Nou Zil, lijkt me toch dat we je mogen feliciteren zeg! Proficiat. Je zou voor de zekerheid navraag kunnen doen bij de vk als je een afspraak voor de intake maakt.
Vannacht trouwens de eerste keer misselijk geweest. Nu nog een beetje een weeïg gevoel in mijn buik/keel. Hoop eigenlijk dat het wegtrekt maar anders is het voor een mooi doel. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap Ook ik heb amper symtomen gehad en nog steeds ik ben nu 13 weekjesHet enige waar ik last van had waren  me borsten en extreme honger Verder helemaal niksSnap dat  het je onzeker maakt. Dat had ik ook alleen mijn baby  groeit groeit en het hartje klopt gewoon  heel goed dus het wil niks zeggenIk denk dat je alleen maar blij moet zijn dat je nog nergens  last van hebt en hopelijk  ook bijna niet krijgt Succes

Ik heb vanmiddag gebeld en mag 16-4 voor de 1e termijn echo komen. Ik ben heel benieuwd! Maar dat wachten he... pff hihi 
Liefs Debbie

Ja ik krijg nu heel iets last van me borsten aan de zijkant haha idd maar blij zijn met het weinig kwaaltjes. Bij mijn dochter begonnen ze met 12 weken haha .

Mijn eerste echo is 16-4 ben dan 9 weken 

Laten jullie weten hoe het was?

Liefs

Terug
Bovenaan