5 weken zwanger en graag advies

Tot een week of 7/8 had ik dagelijks krampjes alsof ik ongesteld was. Bij beide zwangerschappen. Dat is normaal. 

Bedankt voor alle reacties nog over het hebben van lichte krampjes/steekjes en bloedverlies. Ik heb geen buikpijn dus ik hou het positief dat het lichte bloedverlies van het oprekken is. Duimen!

Hoi
Ik ben nu 11 weken zwanger en heb tot week 7 nergens last van gehad behalve wat gevoelige borsten. Ik maakte me ook ongerust. Toen week 7 aanbrak brak de hel los haha. Elke dag paar keer overgeven, hele dag misselijk, niet meer kunnen eten. 5 kilo afgevallen in 1.5 week. Nu word het al minder. Heb in 3 dagen maar 1 keer overgegeven en kon weer eten. Dus denk dat het nog wel komt. Enzo niet wees blij want dit is ook niks zo. 

Hoihoi!
Ik ben nu zelf 15 weken zwanger. En begrijp je onzekerheid heel goed. Ik had 2 dagen voor de positieve testuitslag hele zere borsten, net als voor m'n menstruatie maar toch wad t anders. Na wat bloedverlies, 1x bij het afvegen helderrood bloed, zette het niet door en de volgende ochtend had ik n positieve test in handen. Daarna weinig klachten gehad. Niet misselijk, een beetje moe maar voelde alsof ik gewoon te hard had gewerkt en kon gewoon nog elke avond sporten. Verder wat krampen in de onderbuik, hierover gedeeld op dit forum want erg bang dat het mis zou gaan.  Met 7 weken een echo bij de gynaecoloog gehad, wij werden zwanger na iui dus daarom vroege echo, en daar een geweldig hartje zichtbaar. Vanaf toen voelde ik dat mijn lichaam dit kan. Na week 12 ineens ook geen vermoeidheid meer, dus merk nu niks meer. Gaf enorme onzekerheid. Maar het is herkenbaar voor velen. Nu soms nog wennen aan het feit dat ik zwanger ben en dat nu bij 15 weken m'n buik aan t veranderen is.  Hoop dat je wat rust vind in deze verhalen. En hoop op een mooie echo voor je! Blijf vooral delen dat scheelt de helft!

Terug
Bovenaan