5 weken zwanger nu licht bloedverlies bij afvegen...... HELP!!

Hai allemaal,

Ik ben echt super onzeker, ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger... He de vorige keer een MK gehad, dus het is erg spannend allemaal...
Nu begon het eergister met een beetje bruinige afscheiding, ik ben direct doorgestuurd naar de gyn. en die kon (nog) niets zien.. Het kan dan nog te vroeg zijn of het kan alweer misgegaan zijn..
Ik had wel een hele dikke slijmlaag, hij zei dat dit wel kon duiden op een vroege zwangerschap..
Maar.............nu verloor ik gisteravond bij het afvegen iets helderrood bloed, wat kan dit zijn?

Kan ik nog wel zwanger zijn of zou het weer misgaan?
vanmorgen had ik weer iets bruinige afscheiding en heb wel een ongi-gevoel nu..

Mijn test geeft overigens wel 2 dikke strepen aan!

Wie helpt??
xxxxxx Es
 
Esther wat een onzekere tijd zeg! Bij veel meiden is licht bloedverlies heel normalin het begin van de zwangerschap. Ik wens je veel sterj=kte. Wanneer mag je wee terug naar de gyn?
 
als het een beetje bruinig is is het vaak oud bloed...misschien innestelings bloed of gewoon een adertje hoeft niets te betekenen maar snap heel goed dat je ongerust bent heb het zelf precies zo gehad ook rond 5 weken iets gebloed en 3 dagen later weer iets maar ben nu bijna 18 weken zwanger van ons 4e kindje.
succes liefs maggi  
 
hallo dit heb ik ook gehad maar dan met 6 weken ,en het was ook bij een paar keer afvegen ,nu ben ik 11 weken en het is niet weer gebeurd
heb even gegoogeld 6 weken zwanger en bloedverlies ,nou dat heeft me wel gerustgesteld het schijnt dus wel vrij normaal te zijn dat er soms wat bloed vrijkomt
mischien ook even googelen dan krijg je veel info
 
Hai meiden,

@Joyce: Ik kan de 26e mei weer naar de gyn. duurt me allemaal veel te lang vind ik zelf hahaha
Ben je zelf ook zwanger?

@Maggi: wel goed nieuws van jou zeg! Wie weet ben ik dan toch ook nog zwanger, ik moet maar van het beste uitgaan... (vind het wel moeilijk hoor)

xxxx Es
 
ik krijg 26 mei mn eerste echo
heb net vorige week pas de vk gebeld ,wou er nog niet zo snel heen ,het is namelijk ons 5 de kindje al en woon echt in een kletsdorp......
ga het pas met 14 weken vertellen aan mn familie
hpouden het nog even voor ons zelf
 
Hoi,

had bij mijn eerste zwangerschap een miskraam. Verloor toen veel bloed...meteen door naar het ziekenhuis en daar bleek het een MK te zijn.
Mij is verteld dat een beetje bloeden geen kwaad kan......mijn zus heeft bijna tijdens haar gehele zwangerschap gebloed...kan inderdaad een nestelingsbloeding zijn..kan zoveel dingen zijn......

Vind het heel vervelend voor je en duim voor je dat het gewoon allemaal goed zit...

Jennifer
 
Terug
Bovenaan