5 weken zwanger nu licht bloedverlies bij afvegen...... HELP!!

Meiden,

Jullie zijn zoooooo lief!!
Ik hoop zelf echtd at het goed gaat, maar weet het niet, heb er erg weing vertrouwen in, maar aan de andere kant heb ik nog steeds geen rood bloed meer verloren na gisteravond.. Wel een klein beetje geel/bruinige afscheiding...

Ik hoop zo dat het toch wel goed gaat deze keer!! Kan me helemaal niet concentreren op mijn werk.. Ik zit ondertussen nooit op internet, maar nu check ik telkens het forum, haha

xxxxxx Es
 
Hoi,

Ik wil je niet ongerust maken maar het kan een beginnende miskraam zijn.
Ik heb vorige week mijn 2e miskraam gehad en ook dit begon met wat helder  bloedverlies. Daarna enkele dagen amper iets tot niks (beetje bruinverlies)  en toen brak het pas ineens  door. Zo ging het de vorige keer ook..

Een miskraam begint meestal met wat bloedverlies en enkele dagen erna zet het pas écht door.

Hoe dan ook heb je 50 % kans dat het goed gaat, de overige 50% zijn niet zo gunstig. Luister goed naar je lichaam.. Hou rekening met het ergste en zo zal het bij een positief bericht straks alleen maar meevallen!

Heel veel sterkte met het afwachten, dat is zo vreselijk onzeker!!

Lente88
 
Het is helaas afwachten meid, sorry moet erg stressy zijn maar probeer rustig te blijven is beter voor je..

Ik ben tot 12 weken nog gewoon 3 keer licht ongesteld geweest dus dat KAN ook, ik heb nu de meest gezonde jonge knul van bijna 9 maanden rondlopen.

Dus er is wel hoop hoor :)

Succes!!
 
Hoi Esthetr
Vervelend he? En als je dan op internet op zoek wordt je helemaal niet vrolijk. Gelukkig hoor ik van meerdere mensen dat zij dit ook hadden en toch ook een gezond kindje op de wereld gezet hebben. Zelfs heb ik alleen wat bruine afscheiding. Gister een dagje niet. Gek wordt ik er van. Ik begrijp dus je onzekerheid. Maar probeer positief te blijven.
Liefs nurse
 
Hoi hoi,
Ook ik heb bloed verlies zowel bruinbloed en helder
roodbloed,Ik ga me echt niet druk maken want stress kan zeer zeker
een miskraam opwekken,ik ben nu 4 en halve week zwanger,
En ook bij mijn vorige(waarvan 1 miskraam) zwangenschappen
had ik de gehele periode  bloedverlies.
Meis geen stress genieten en het op je aflaten komen.

Knuffels Esther.
 
Hoi Talliso,
Heb je ook last van menstruatie achtige krampen? Het hoeft niks geks te betekenen, er gebeurt natuurlijk nu heel veel in je lichaam. Ik had zelf ook rond de 5/6 weken menstruatiekrampen en wat bloedverlies. Misschien kan je je verloskundige bellen en de klachten uitleggen? Bij mij werd er een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Kreeg toen een echo rond 6/7 weken en alles bleek helemaal goed te zijn! We zagen een vruchtje en een kloppend hartje.
De tip die ik je wil meegeven is, probeer je zelf niet gek te maken en ga ook niet van alles googelen. Dan zie je allerlei horrorscenario's! Neem contact op met je verloskundige en vraag of je kan worden doorgestuurd voor een echo.
Ik had er dus in het begin ook laat van, ongeveer tot 11 weken. Wat bloedverlies en menstruatiekrampen. Inmiddels ben ik 31 weken zwanger.
Sterkte in ieder geval!
 
 
Terug
Bovenaan