5e IUI zal dit 'm gaan worden dan!!!

dan maar even zo....
Jo... ja ik heb ook wel het idee dat de tijd doortikt. Ik wilde altijd wel graag voor m 'n dertigste moeder worden, was er al wat eerder aan toe dan m 'n man.   Dit neem ik heb helemaal niet kwalijk trouwens, het moet van twee kanten komen, niet dan?
Maar nu wordt ik al weer 31, wat soms  nog wel wat steekt, maar nu zal ik al blij zijn als het (eindelijk) een keer gelukt zal zijn, en dan doet leeftijd er eigenlijk niet meer zoveel toe, als je maar gelukkig bent!!

Frouk.... Jij hebt een dezer dagen je IUI....heel veel succes!!!!

Groetejs allemaal,
MOON

Hoi meiden,

Bij mij niet zulk goed nieuws, afgelopen donderdag weer ongi geworden, dus op naar ronde 5 (dacht ik). Gisteren voor een startecho geweest, maar nu blijkt dat er een cyste in de rechter eierstok zit van 4 bij 5 cm! Ik heb er niet echt last van, eigenlijk heb ik juist wat steken aan de linker eierstok, maar ik kan dus niet beginnen aan een volgende ronde. Bovendien moet ik morgen terugkomen om te kijken of hij groeit en als dat zo is, gaan ze met een punctie de cyste verwijderen. Ik hoop dus dat de cyste vandaag vanzelf nog knapt, dan zijn we daar weer vanaf. Het is wel een rot idee om met zo'n vochtbel in je eierstok rond te lopen! Wil 'm graag weer kwijt!

Gelukkig ga ik woensdag 10 dagen op vakantie, dus deze maand zal op zich wel snel voorbijgaan!

Hoe gaat 't moon? Ben erg benieuwd! Elke dag extra geeft inderdaad weer hoop!

Moet nu weer snel aan mijn werk, moet nog van alles doen voordat ik op vakantie kan!
succes allemaal!
Jo

hoi Jo,

Wat jammer voor je dat het niet gelukt is, en idd. erg vervelend zo 'n cyste. Ik heb er ook vorig jaar een paar keer een gehad. Ook in de eierstokken, maar bij mij vonden ze het niet nodig om te wachten tot 'ie weg zou zijn om verder te gaan met de clomid die ik toen gebruikte. Kon dus gewoon door, ook zonder punctie.   Zal in ieder ziekenhuis wel een andere procedure zijn.

Hier is het nog spannend... Ik moest volgens m 'n eigen berekeningen gisteren ongi worden, en ben dit dus niet geworden!!! Alleen zei de fertiliteitsmedewerkster tijdens de inseminatie dat ik me moest richten op 3 maart, vandaag dus. Ik vraag me af of zij het wel goed berekent, want als je bijv. zoals in mijn geval op dinsdag geinsemineerd word, dan is je nod toch twee weken later op de maandag???   Dit is bij mij in ieder geval iedere maand nog zo geweest.   Maar daarop zij zei dat ik dan toch een dag te vroeg ongi wordt.
Zeker nu ga ik daar aan twijfelen, bij mij was het steeds zo, maar het zou zomaar ineens anders kunnen worden, en wordt ik dus vandaag ( volgens haar optijd) ongi.
Nu heb ik gisteravond wel een test gedaan van sensi-test, en daar kwam na ong. 15 min. (je moet kijken tussen 5 en 30 min.) wel een licht streepje tevoorschijn.
Heel gek misschien, maar ik durf er nog niet op te vertrouwen, gezien het bovenstaande verhaal, maar aan de andere kant lees je ook wel veel dat een streep een streep is, en als er geen hcg in je urine zit, die lichte streep er ook niet komt te staan,
aaaaaaaahhhhhhhhh maak mezelf helemaal gek.
Afgezien van wat steekjes in m 'n liezen/ zijkant buik en soms in m 'n borsten, en het gevoel dat ik toch nog ongi ga worden, heb ik volgens mij geen verschijnselen..

Als m 'n man vanmiddag rond 17.00u thuis komt dan gaan we testen met de digitale test van clearblue.
Ik laat zo snel mogelijk weten hoe het afloopt,
Groet, MOON

Nou dames... de 5de IUI is het voor mij in ieder geval geworden want.....
                                          IK BEN ZWANGER

Na 2 jaar en 4 maanden van onzekerheid, spanningen, teleurstellingen en verdriet mocht het voor ons toch echt zo zijn..
Oh, ik kan het echt nog niet bevatten, 't is echt zo onwerkelijk als iedere nieuwe zwangere op dit forum altijd schrijft.
Ik weet nu ook dat ik op dag 6 na de inseminatie de innesteling heb gevoeld, het was die dag zo onrustig en rommelig in m 'n buik. Wel grappig en bijzonder om te weten.
Sinds zo'n beetje zondag rommelt het wel steeds in m 'n buik, alsof ik ieder moment ongi kon worden, maar toch voelt het wel anders, is bijna niet te beschrijven. Er zat natuurlijk ook veel spanning bij, zeker toen ik gisteren niet ongi werd. Was er zowaar af en toe misselijk van. Of dit ook met de zwangerschap te maken heeft dat zal de toekomst uitwijzen....
Jullie Succes allemaal, en hopelijk tot "ziens" op het november 2009 forum, want volgens mijn berekeningen ben ik op 3 November uitgerekend.

Liefs, MOON

GEWELDIG nieuws Moon wat super gaaf voor jullie.......

van harte gefeliciteerd.

Ik had vanmiddag al een hele lap tekst geschreven maar me internet gooide me eraf.

Wat een ontlading zal dit voor jullie zijn zeg echt super gaaf. Ik hoop dat ik je mag volgen en de andere uiteraard ook.

Veel geluk in je zwangerschap en laat af en toe nog even weten hoe het met je gaat.

Frouk wat onwijs vervelend dat er een cyste zit ook bij mij is na me 1 iui weer een cyste ontdekt (terwijl ik een maand ervoor geopereerd was) maar ik kon ook gewoon doorgaan met de behandelingen en heb er nu ook geen last meer van. Maar zoals moon al zei het zal in ieder ziekenhuis anders gaan.

Groetjes
Patries

Wat een super goed nieuws Moon ik krijg nu weer hoop voor mezelf als ik dit lees

Hey,

Alles goed met jullie?

Patricia, wanneer mag je testen dat is toch al bijna?

Moon gaat het allemaal nog goed, lekker zwanger?

Ik moet nog een weekje wachten en dan weten we het.
Nou veel succes allemaal.

Groetjes Frouke

Hey,

Alles goed met jullie?

Patricia, wanneer mag je testen dat is toch al bijna?

Moon gaat het allemaal nog goed, lekker zwanger?

Ik moet nog een weekje wachten en dan weten we het.
Nou veel succes allemaal.

Groetjes Frouke

Terug
Bovenaan