6 dagen overtijd, testen negatief

<p>Ik wil graag jullie ervaring, ben momenteel 6 dagen overtijd en 2 testen gedaan, beide negatief. </p><p>Wel last van mijn rug, opgeblazen gevoel en gevoelige tepels als ik ze aanraak. </p><p>Zouden het menstruatie klachten zijn of heb ik te vroeg getest. Wordt gek van het wachten en morgen vertrek ik ook nog eens op wintersport. </p><p>Ik wil niet vol op gaan apreskieen en dan later blijken zwanger te zijn. Maarja mijn vakantie mij inhouden voor niks is ook zonde. HELP! ?</p>
 
Een vriendin van mij testte pas bij 19 dagen overtijd positief. Je hoort het niet vaak, maar kan wel. Heeft te maken met de innesteling.. dat kan soms langer duren. 
 
Oef. Welke testen heb je gebruikt? Je zou ook de extra gevoelige testen kunnen gebruiken, hoe heten die, early zwangerschapstesten, die je kan gebruiken als je nog ongesteld moet worden. 
Haalt dat niks uit dan ben ik bang dat je nog even geduld moeten hebben, wordt je na een week of wat nog niet ongesteld zou ik even naar de huisarts gaan. Dan kijken ze of ze wat hcg in je bloed kunnen vinden. Wel vervelend als je dan net nu op vakantie gaat en eigenlijk wat duidelijkheid wilt. 
Wat zegt je gevoel? Ik wist bij m'n eerste zwangerschap eigenlijk al de ik zwanger was voordat ik getest had. Diep van binnen weet je het antwoord eigenlijk al.
Maar goed, veel succes! En probeer toch te genieten van je vakantie ondanks de onzekerheid. 
 
Lastig he, de symptomen van een prille zwangerschap en aankomende menstruatie lijken soms zoveel op elkaar! Wellicht heb je ineens een wat langere cyclus en is de eisprong later geweest waardoor je NOD nog niet is geweest. Overigens kan ik de Kruidvat 2voor5 zwangerschapstesten aanraden, die zijn heel gevoelig. Succes!
 
Ik heb de vanmorgen de test van de kruidvat gedaan. Ik vind het moeilijk naar mijn gevoel te luisteren omdat ik dus al 2 weken een opgeblazen gevoel heb denk ik echt dat het raak is. Maar misschien wil ik te graag en spelen mijn hersenen een stom spelletje met mij. 
Wat zouden jullie doen in geval van alcohol gebruik? Ben namelijk echr zwaar tegen tijdens een zwangerschap te drinken. Maar een wintersport, en negatieve testen tja??‍♀️
 
ik was er ook heel erg mee bezig. En heb ook 2 keer gehad dat ik al 9 dagen over tijd was. En testen negatief waren. Verder had ik dezelfde symptonen als jij. Maar helaas waren het toch steeds de voortekenen van de menstruatie. En werd ik na een dag of 9 a 10 alsnog ongesteld. Laatste keer was ik 4 dagen overtijd en heb ik een test gedaan en die was wel positief. 
 
Lastig dus wat je nu moet doen. Anders nu al naar de huisarts? Dan krijg je de uitslag als je een paar dagen op vakantie bent. En kun je dan de goede beslissing nemen :)?
 
Ja i know er is dus geen pijl aan vast te knopen helaas.
Ik heb de huisarts toch maar gebeld en moet om 12uur terug bellen dan hebben ze overleg gehad. Dus ik hoop dat ze mij van de onzekerheid kunnen afhelpen. 
Bedankt voor jullie reactie! 
 
Terug
Bovenaan