6 dagen overtijd, testen negatief

Hi Jolien,
erg benieuwd, ik nu dus 6 dagen overtijd en zelfde, testjes negatief en totaal geen idee van menstruatie. mijn huisarts zegt dat ik nu een week moet wachten dan nog een test moet doen en als die weer negatuief is voor een bloedtestje mag komen. (ik had ovu gettest dus wist zeker wanneer ik ong moest worden... dacht ik ...) succes zo!
 
 
 
[quote quote=10155578]Ik heb de vanmorgen de test van de kruidvat gedaan. Ik vind het moeilijk naar mijn gevoel te luisteren omdat ik dus al 2 weken een opgeblazen gevoel heb denk ik echt dat het raak is. Maar misschien wil ik te graag en spelen mijn hersenen een stom spelletje met mij. Wat zouden jullie doen in geval van alcohol gebruik? Ben namelijk echr zwaar tegen tijdens een zwangerschap te drinken. Maar een wintersport, en negatieve testen tja[/quote]
Wat betreft de eventuele prille zwangerschap en alcohol, ik ben er ook tegen (uiteraard), maar ik heb dit weleens besproken met de gynaecoloog en die heeft mij toen op het hart gedrukt dat het de eerste weken absoluut geen effect kan hebben. Tot en met 6 weken krijgt de "baby" zijn voedingsstoffen uit het dooierzakje, wat helemaal afgesloten is en niks binnenkrijgt vanuit de moeder. Natuurlijk ga je geen alcohol meer drinken als je wel een positieve test hebt, maar als je nu nog niet positief test ben je in ieder geval nog geen vier weken zwanger.
Succes bij de huisarts!
 
Vreselijk he die onzekerheid. Ik heb vanmiddag een bloedtest mogen doen en hoor morgen de uitslag al. Super fijn dan weet ik voor mijn wintersport tenminste waar ik aan toe ben. 
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw uitslag straks, over een paar dagen zou ik gewoon weer testen. 
 
Gelukkig heb ik zekerheid voor dat ik vertrek maar wel fijn om het te weten! Want dan hoef ik me daar minder zorgen over te maken.?
 
[quote quote=10155766]Vreselijk he die onzekerheid. Ik heb vanmiddag een bloedtest mogen doen en hoor morgen de uitslag al. Super fijn dan weet ik voor mijn wintersport tenminste waar ik aan toe ben. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw uitslag straks, over een paar dagen zou ik gewoon weer testen.[/quote]
O wat spannend dan! ga voor je duimen :)
ik ga weer even proberen in de afwacht stand te komen en dan na het weekend pas weer een test doen
 
Terug
Bovenaan