6 dagen overtijd, testen negatief

Hoi sandrea. 
Ik dacht het ook precies te weten. Ondanks ovulatie testen. Maar soms was ik toch ineens 6 of 7 dagen later ineens ongesteld. Met zelfs uitschieters van 10 of 11 dagen . Was dus geen touw aan vast te knopen! 
 
Hoop natuurlijk voor jou dat je binnenkort wel positief test  :)! Ook voor jou ga ik duimen :)!! 
 
[quote quote=10155767]Gelukkig heb ik zekerheid voor dat ik vertrek maar wel fijn om het te weten! Want dan hoef ik me daar minder zorgen over te maken.[/quote]
Spannend, we duimen voor je. Laat je ons weten wat de uitslag is?
 
[quote quote=10155766]Vreselijk he die onzekerheid. Ik heb vanmiddag een bloedtest mogen doen en hoor morgen de uitslag al. Super fijn dan weet ik voor mijn wintersport tenminste waar ik aan toe ben. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw uitslag straks, over een paar dagen zou ik gewoon weer testen.[/quote]En ? En? Weet je al iets?
 
Ik heb nog geen uitslag van de bloedtest. Maar had hem net zo goed niet kunnen doen! Lijkt wel als je het los laat dat ook alles los laat want. Ben dus ongesteld geworden! Jammer maar helaas. 
 
 
[quote quote=10155942]
Hoi sandrea.
Ik dacht het ook precies te weten. Ondanks ovulatie testen. Maar soms was ik toch ineens 6 of 7 dagen later ineens ongesteld. Met zelfs uitschieters van 10 of 11 dagen . Was dus geen touw aan vast te knopen!
 
Hoop natuurlijk voor jou dat je binnenkort wel positief test :)! Ook voor jou ga ik duimen :)!!
[/quote]
 
Goh joh dat is ook wat? Bij mij zijn de afgelopen maanden de testen positief geweest rond de 17e 18e dag en dan exact 14 dagen later kwam de menstruatie... behalve nu dus. Nog steeds niks, 8 dagen overtijd ? 
ik heb wel gelezen dat een ovu test pos kan zijn maar dat je eitje dan uiteindelijk niet springt (geen idee waarom maar dat kan dus) ik heb alleen na die pos ovu test in dec de testjes weer in de la gegooid en natuurlijk niet door getest.. dus ik zal het toch af moeten wachten. 
Ik blijf voor de zekerheid maar even van de rauwe vis rood vlees en drank af haha ze zullen vanavond wel vragen bij het etentje waarom ik geen carpaccio neem
?
 
[quote quote=10156126]Ik heb nog geen uitslag van de bloedtest. Maar had hem net zo goed niet kunnen doen! Lijkt wel als je het los laat dat ook alles los laat want. Ben dus ongesteld geworden! Jammer maar helaas.[/quote]
Ahw jammer.. wens je wel een hele fijne wintersport en op naar de volgende klus ronde ?❤️
 
Terug
Bovenaan