6 dagen overtijd!!!

ik ken die test niet

wat zegt de bijsluiter, wat er moet staan bij positief of negatief???

BIJ 2 STREPEN ZWANGER BIJ 1 STREEP NIET ZWANGER EN ER IS 1 STREEP NA LANGE TIJD

Dan is ie waarschijnlijk negatief....
ik zou nog een week wachten, dan opnieuw testen en anders volgende
week ff de huisarts bellen....

hoi meiden...ben nog steeds niet ongesteld en heb me ook niet meer getest sinds de dag dat ik me had getest....ben gewoon weer bang voor de uitslag..baal gewoon van mezelf dat ik het niet meer durf....meiden die zwanger zijn gefeliciteerd geniet er van..gr hopelose mariska

he meis kweet hoe je je voelt ik zit zelf al 3 weken overtijd en heb 3 testen gedaan alle 3 negatief, alleen de laatste d8 ik dat maar zag der net een heel vaag sreepje morgen maar weer ff testen voor de zekerheid, ik zal gewoon ff afw8 en dan weer een test doen ik werdt er ook gillend gek van hoor, maar misschien ben je wel zwanger alleen heb je hel weinig hormonen nog, dat de test gewoon negatief aan geeft anders koop je een digitale die geeft gelijk aan   wel of niet zwanger ook al heb je heel weinig hormonen

veel sterkte suzette

hey meis thnxs voor je reactie..ik ga dan zeker een digitale halen want dan weet ik het zeker  hoeveel kost zoiets eigelijk? hopelijk niet te duur....nou meis ik denk dat het bij jou wel goed zit hoor een vage streep is ook een streep dus ik feliciteer je bij deze met je zwangerschap en geniet   ervan ben hartstikke blij voor je...gr mariska

Terug
Bovenaan