6 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
ik lees bij jullie veel mee
en nu zit ik zelf met een vraagje
ik ben in juli gestopt met de pil.
nu ben ik op 20 dec 08 voor het laast ongi geweest en heb mijn vruchtbare dagen uitgerekend
met mijn cyclus van 28 dagen zou mijn ei op 3 jan plaats vinden
en als alles goegegaan was op 8 jan de innesteling.
op 8 jan heb ik bij het plassen 1 roze veeg gehad (sorry voor de details)

ik zou dan op 17 jan mijn nod hebben en ik ben nu ook nog niet ongie
maar ik heb op de 19e getest en die zei negatief..

nu heb ik sindsdien niet meer getest..

bij mijn jongste weet ik wel dat ik pas positief teste met 8 weken maar hebben meer meiden er hier ervaring mee???
en hoelang zal ik w88 met testen??

alvast bedankt

groetjes nijntje

Ik zou nu zeker weer gaan testen! Bij mijn 1e zw.schap (helaas een mk), testte ik na 4 dagen positief. Hoe voel je je verder? Heb je evt kwaaltjes?

spannend hoor!

gr Bieb (7,2 wk zwanger)

Hoi hoi,

Ik zit met hetzelfde als jij (zie topic: te vroeg getest?) ik had afgelopen zondag mijn nod en sindsdien twee keer getest (gister voor het laatst), maar nog negatief. Bij mijn eerste testte ik gelijk positief. Nu ga ik pas maandag weer testen. Maar als ik jou was zou ik vandaag wel weer testen hoor. Je hebt nu een aantal dagen gewacht toch?

Hoe kan het trouwens dat je bij je eerste pas na 8 weken positief testte?

ik bedoel: bij mijn eerste zwangerschap (dochter van 2), testte ik gelijk positief....

Hoi meiden,

Ik teste bij mijn eerste pas na 4 weken overtijd positief! Met ongeveer 2.5 weken was het nog steeds negatief. En ik heb toen wel met clear blue getest dus geen goedkope test ofzo.  Mijn motto: blijf nuchter als de test negatief uit valt en wacht gewoon nog een week, je weet immer maar nooit! Heb het zelf meegemaakt

Weet je zeker dat je cyclus uit 28 dagen bestaat? De mijne varieert nl nogal sterk en ik weet mijn eisprong te vinden door naar het slijm te kijken. Sorry, ook niet fris. Maar wel betrouwbaar. Ik ben 3 keer zwanger geweest (1' x mk) en bij alle drie heb ik op de dag dat ik ongi moest worden getest en alle drie keer was het raak. Alleen de keer van de mk was de het tweede streepje wat minder duidelijk.
Dus je kunt echt wel gelijk testen, als je weet wanneer je eisprong werkelijk was.
PS; dit waren alle keren gewoon etos eigenmerk testen en die deden het prima.

Kan ik misschien mijn vraag ook hier stellen.
Tussen mijn eisprong en ongi zit altijd 10 tot 12 dagen. Ik zit nu op de 11de dag na de eisprong, zou ik al kunnen testen, of moet er echt 14 dagen tussen zitten?

Overigens om even op jou vraag terug te komen.
Ik was altijd regelmatig met ongeveer 30 dagen. toen werd ik ineens 3 dagen overtijd en de maand daarna nog eens een keer 7 dagen!
Toevallig was ik toen begonnen met temperaturen, en kon dus aflezen dat ik pas op dag 30 mijn ei had. Deze maand had ik mijn ei op dag 27.
Blijkbaar kan je cylcus ineens afwijken.

Terug
Bovenaan