6 dagen overtijd

Hoi,

Ik ben nu 12 dagen overtijd en heb afgelopen woensdag ook weer negatief getest. Ik wacht tot zondag of maandag met testen en als het dan weer negatief is, neem ik contact op met de huisarts. Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent!!

Hoi Nijntje!
Stom he...dat de een sneller een positieve test heeft dan de andere....
Heeft volgens mij echt te maken met de aanmaak van het zwangerschapshormoon hcg.
Ik heb gister getest en ben zwanger.Was een week overtijd, maar wist het eigenlijk zelf al...
Had net als jij toevallig 20-12 mijn 1e dag ongesteld.Maar had een erg late eisprong, dag 24.
Heb in september een miskraam gehad, was toen maar 5,5 week zwanger.Was dus maar 1,5 week overtijd, maar had wel 1 week na bevruchting innestelingspijn, was misselijk,  pijnlijke  borsten oververmoeid....Maar  GEEN positieve test.
Ik verloor het vruchtzakje toen in 1 keer, dus wist zelf zeker dat ik zwanger was geweest.
Na 3 dagen was het bloeden  gestopt en een week later liet ik een innwendige echo doen om te controleren of mijn baarmoeder helemaal leeg was.Dat was inderdaad zo, maar werd goed geraakt door de desbetreffende gyn.Ze  vroeg zich af ik echt zwanger was geweest!!!Omdat het zo kort was!Maar vooral omdat ik geen positieve test had gehad.O wat was ik van binnen boos!Mijn huisarts zei me dat het waarschijnlijk vlak na de innesteling fout was gegaan.
Enfin,  ik  zou naar je huisarts gaan en  bloed laten prikken, met een bloedonderzoek kunnen ze het ook vaststellen of je zwanger bent.Gaat inderdaad van je eigen risico af.Ik meen dat het zo'n 32 euro is.(Vorig jaar was ik zwanger van de 3e en moest  ik met 32 weken bloed laten prikken ivm evt.zwangerschapsvergiftiging, dat kostte me 32 euro.)
Dus ik zou gewoon naar je huisarts gaan.
Succes!
Groetjes Roos.  

hoi meiden
weer even een berichtje van mij

ik   had op woensdag eindelijk een positieve test in handen
ik heb ook op woensdag bloed verlies gehad ben vandaag bij de verloskundige ge weest en heb een miskraam gehad.
ik was 8 weken zwanger en het kindje was ongeveer een dag ervoor overleden

ik wens alle meiden veel suc6 en hoop ook voor mezelf gauw een goede zwangerschap!!!

xxx nijntje

Ik had net een andere topic geopend en zie nu dit, dus hierbij ook mijn verhaal:

Hi Dames,

Afgelopen donderdag was mijn nod. De afgelopen rondes kreeg ik al eerder dan mijn nod licht bloedverlies, enkele druppels bij het afvvegen (sorry). Vandaag (2 dagen na nod) ben ik nogsteeds niet ongesteld. Wel allerlei andere klachtjes, zoals last van mijn buik alsof ik ongesteld moet worden en  last van mijn borsten. Mijn van mijn menstruatie onbreekt elk spoor. Gisterenavond heb ik weer een test gedaan en deze was negatief.
Ik ben eigenlijk nog nooit zo laat geweest. Heeft iemand een idee? Vorige week zaterdag had ik echt enorme last van steken in mijn buik (weet ik nog omdat ik een dagje met mijn vriendin op stap was). Zou dit de innesteling kunnen zijn geweest misschien? Heeft iemand een idee?
Niet zwanger zijn is balen, maar ook niet ongesteld worden is al helemaal frustrerend!
Ik hoop dat iemand me meer kan zeggen....

Groetjes Charlotte

Hoi Charlotte,

Ik heb het zelf allemaal nog niet meegemaakt, dus wat ik je nu ga vertellen zijn allemaal 'geleende wijsheden' (oftewel: heb ik ooit eens ergens gelezen) haha.
* Het schijnt dat je een innesteling eigenlijk niet kunt voelen.
* Ik heb wel eens berichtjes gelezen hier op het forum van meiden die pas na een aantal weken zwangerschap een positieve test hadden. Blijkbaar is het niveau van dat betreffende hormoon niet bij iedereen direct zo hoog dat de test het kan meten.

Inderdaad, die onzekerheid is killing. Als ik jou was zou ik gewoon een dag in gedachten nemen, bijvoorbeeld dinsdag. Dan neem je jezelf voor dán pas weer te gaan testen.
Je kunt wel elke dag (meerdere keren?) blijven testen, maar dan maak je jezelf alleen maar gek..

Sterkte met geduld hebben ;-)

xx Floppie

Hi Floppie,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb er nog veel over nagedacht vandaag en volgens mij heb ik vorige week zaterdag gewoon mijn ei gehad. Zonder anticonceptie voel ik deze altijd en zo is ook ons eerste kindje gemaakt (man wakker gemaakt, omdat ik mijn ei voelde.....) Ik denk dat mijn lichaam gewoon nog niet gereset was na het verwijderen van de spiraal. Ongesteld ben ik  nogsteeds niet, maar ik verwacht nu volgend weekend ongesteld te worden. Cyclus dan van 40 dagen. Heb ik echt nog nooit gehad, maar ik denk wel echt dat dat het is. Het gekke is ook dat ik nu rust heb en ook helemaal niet meer onzeker ben over wel of niet ongesteld, wel of niet zwanger......

Groetjes CHarlotte

Ha Nijntje

Hoe gaat het met je? Vreselijk,eerst die onzekerheid, dan vreugde met de positieve test en dan verdriet. ik wens je heel veel sterkte toe!!!

Mijn situatie op het moment is dat ik 1 jan mijn 1e dag van de menstruatie had en nu nog niet ongesteld ben. dus overtijd. Heb testen gedaan, maar zijn allemaal negatief
Dit wordt de 1e ronde voor 3e kindje en bij de andere 2 kinderen waren de testen steeds direct positief. Vind het heel vreemd maar vind het wel weer fijn om te lezen dat het meer voor komt en toch nog positief kan uitpakken, hier houd ik me maar aan vast, want ik wordt er gek van GGRR Ik wil zekerheid.
Wil morgen nog eens een test doen.
Voel me verder goed, alleen vannacht even wat een vervelend gevoel in mijn buik. Dan denk ik weer zal wel ongesteld worden.....en later denk je weer, of ben ik zwanger of is het een miskraam.....

Ik houd jullie op de hoogte
Jullie mij ook, lees morgen weer.
Succes verder allemaal en sterkte!!!!

Gr. Nicole

Hi Dames,

Ook ik ben nogsteeds niet opgesteld. Ik verwacht niet meer dat ik zwanger ben, maar wil gewoon graag weer verder naar de volgende ronde. Stel dat ik aanstaand weekend ongesteld wordt dan kan ik pas eind februari klussen. (in een gunstig geval, als deze cyclus van 40 dagen eenmalig is........)
Maar  eind februari duurt verd*&&^^ nog zo lang!

Zijn er al  overtijd-meiden die iets weten?

Groetjes Charlotte

Terug
Bovenaan