Hoi Nijntje!
Stom he...dat de een sneller een positieve test heeft dan de andere....
Heeft volgens mij echt te maken met de aanmaak van het zwangerschapshormoon hcg.
Ik heb gister getest en ben zwanger.Was een week overtijd, maar wist het eigenlijk zelf al...
Had net als jij toevallig 20-12 mijn 1e dag ongesteld.Maar had een erg late eisprong, dag 24.
Heb in september een miskraam gehad, was toen maar 5,5 week zwanger.Was dus maar 1,5 week overtijd, maar had wel 1 week na bevruchting innestelingspijn, was misselijk, pijnlijke borsten oververmoeid....Maar GEEN positieve test.
Ik verloor het vruchtzakje toen in 1 keer, dus wist zelf zeker dat ik zwanger was geweest.
Na 3 dagen was het bloeden gestopt en een week later liet ik een innwendige echo doen om te controleren of mijn baarmoeder helemaal leeg was.Dat was inderdaad zo, maar werd goed geraakt door de desbetreffende gyn.Ze vroeg zich af ik echt zwanger was geweest!!!Omdat het zo kort was!Maar vooral omdat ik geen positieve test had gehad.O wat was ik van binnen boos!Mijn huisarts zei me dat het waarschijnlijk vlak na de innesteling fout was gegaan.
Enfin, ik zou naar je huisarts gaan en bloed laten prikken, met een bloedonderzoek kunnen ze het ook vaststellen of je zwanger bent.Gaat inderdaad van je eigen risico af.Ik meen dat het zo'n 32 euro is.(Vorig jaar was ik zwanger van de 3e en moest ik met 32 weken bloed laten prikken ivm evt.zwangerschapsvergiftiging, dat kostte me 32 euro.)
Dus ik zou gewoon naar je huisarts gaan.
Succes!
Groetjes Roos.