6 juli NOD, wie zit er nog allemaal in spanning (zwager of niet)

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

wie heeft er nog op 6 juli zijn NOD of een deze dagen
ik heb vandaag een beetje ziek, keelpijn, hoofdpijn en snot
hopelijk krijg ik gewoon optijd mijn regels
of helemaal niet ik ben echt benieuwd
we zien wel
hopelijk zijn er terug veel meiden zwanger

Hoi Tess,

Ik heb ook  6 juli m'n NOD!
Het is mijn 2e ronde en bij jou?
We hebben veel geklust deze ronde, we waren heerlijk op vakantie.
Wilde maar dat het zaterdag was, vind het ook erg spannend worden nu.
Aan de ene kant denk ik dat het weleens raak zou kunnen zijn, had nl. een klein beetje bloedverlies vorige week, dus dat kan een innestelingsbloeding geweest zijn. Maar aan de andere kant denk ik dat het niet raak is, bij m'n vorige zwangerschap had ik gelijk hele zere borsten en nu voel ik nog niks. Maar ja, zo zit je alles veel te veel te voelen eigenlijk.
Heb jij al kinderen?

Groetjes,
Angel

hoi

ik heb geen flauw idee of ik zwanger ben, ik ben een beetjes ziek dus ik voel me gewoon niet zo lekker
ik heb een zoontje Ash van 2 noverber 2006 dus nu net 8 maanden
en jij???
ik heb tot 7 maanden overgeven maar ik was pas na 6 weken misselijk
ik hoop de ik zwanger ben
ik hoop voor ons dat we alletwee goed nieuws hebben (en de rest natuurlijk ook)

groetjes Tess

Hai meiden

Ik heb 5 juli mn NOD. Ik heb al stiekum gisteren getest, kon gewoon niet wachten.
Helaas negatief. Ik denk dat ik ook niet zwanger ben, heb wel beetje zere borsten en af en toe wat ongikrampjes. Ik maak mezelf op het moment helemaal gek.. pfff..
Als ik nou maar wist dat ik gewoon zwanger kan worden, dat is wel mn angst moet ik zeggen, dat het niet lukt etc.Maar goed, tis pas ronde 2 hoor, dus wat dat betreft..

Jullie ook succes, we houden elkaar op de hoogte!
groetjes Suza

Mijn dochtertje is 2,5 jaar. Jouw zoontje 8 maanden, wel leuk als ze straks zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd.

Ik zit mezelf ook gek te maken Suza, stom is dat, maar ja, dat gaat nu eenmaal zo, als je eenmaal zwanger wilt worden, wil je ook het liefst dat het snel  gebeurd.
Ik had dat ook wat jij schrijft, toen ik zwanger wilde worden de 1e keer, dan heb je toch angst dat het niet gaat lukken omdat je niet weet of je wel zwanger kan worden. Die angst heb ik nu minder, omdat het de 2e keer is. Al is het wel zo, dat ik nu weer ouder ben (36 jaar), dus minder kans en ik heb nu een andere partner, dus dat kan dan weleens heel anders lopen met zwanger worden. Je weet maar nooit.

Ik zit ook te bedenken wanneer ik ga testen, stom is dat, want ik ben nog niet eens overtijd, kwam er net wel achter dat m'n NOD 5 juli is ipv 6 juli, maar goed, we moeten maar gewoon afwachten hè!

Succes meiden

Hoi allemaal,

Leuk te horen dat jullie ook rond 5 juli NOD hebben!
Ik ga pas zaterdag testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden.
Dit is ronde 1, maar ik hoef niet te ontpillen ofzo, dus dat scheelt.
Hopelijk hebben we allemaal positief nieuws aan het einde van deze week!
Succes met wachten!!!

Groetjes, Dubio82

Hi allemaal,

Ik heb mijn NOD op zaterdag de 7e!
Spannend weekend voor ons allemaal!

Ik vind het zooo eng!
Het is de eerste, ik ben 33, maar vind het een enorme leven-op-de-kop moment!

Ik wilde dat ik net zo overtuigd kon zijn als jullie :(
Ik vind het echt zo eng dit...

Nicky

Hai!

Nou echt overtuigd ben ik eerlijk gezegd ook niet hoor, hoe graag ik het ook wil. Ik weet dat ons leven helemaal op zijn kop gaat staan. Wij hebben een heel druk leven, qua werk, sport en sociaal.. Dat wordt gewoon heel anders, als het allemaal mag lukken natuurlijk!

Ja heel spannend he? Alhoewel ik vanavond klein beetje bruinrozig verlies had en dat ehb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, dus volgens mij komt het er aan.. helaas, dan naar ronde 3. Maar goed zo ver is het nog niet. Hoeveelste ronde voor jullie?

groet, Suza

Terug
Bovenaan