6 juli NOD, wie zit er nog allemaal in spanning (zwager of niet)

Hoi,
spannend hoor. Wij zijn ook weer gestart. Hebben nu een zoontje van 5 maanden, maar willen graag een tweede. Weet nog niet precies hoe mijn cyclus nu loopt (pas 2x echt ongi geweest en daar zat vanaf dag  1 ongi tot dag 1 van de ongi daarna 31 dagen tussen). Ik houdt dus maar 31 dagen aan. Dan zou a.s. zaterdag mijn NOD zijn. Ben benieuwd. Als ik het uithoudt dan test ik na zaterdag een keer, maar ja..... of ik dat volhoudt.
Iedereen succes.
Groetjes Veerle

Hoi meiden,

ook hier nog geen RD te bekennen, maar ik heb morgen ook pas mijn NOD. Gelukkig heb ik vandaag veel afleiding, werken en vanavond een etentje, en daar heb ik heel veel zin in!!

Suza en .......(excuses, ben je naam ff kwijt) wat jammer voor jullie, voor de anderen we

xx Rina

hoi
mijn nod is za 7-7-07
maar heb gisteren al getest was te nieuwsgierig
helaas niet zwanger terwijl ik me wel zwanger voel, ben moe en misselijk
misschien heeft mijn lichaam me gewoon voor de gek gehouden en heel misschien ben ik toch zwanger

veel succes allemaal

Hoi,

Ben  woensdagavond laat ongesteld geworden,  2 dagen  te vroeg, maar het zet helemaal niet door. Het zijn echt al een paar dagen een paar bruine druppels. Dus net toch maar een test gedaan, niet zwanger. Ik snap niet waarom het dan niet doorzet, normaal ben ik gelijk de dag erna heftig ongesteld. Vreemd allemaal wat je lichaam doet!
Kleine kans dat ik toch wel zwanger ben en dat er niet genoeg HCG in zit, maar ik reken er maar niet op.
Bij m'n vorige zwangerschap was ik nl. ook 3 dagen ongesteld geweest,dacht ik...toen kreeg ik daarna pijnlijke borsten en heb ik toch maar een test gedaan, toen dus wel zwanger.
Hoe is de stand van zaken bij jullie?

Groetjes,
Angel

hoi meiden
ik heb gisteren een test gedaan maar die was negatief
ik moet normaal vandaag ongesteld worden maar nog geen RD in zicht
ik weet het niet
van mijn eerste zwangerschap heb ik pas een test gedaan toen ik een week overtijd was
ik vraag me af hoe het met de rest van de meiden gaat
sommige hebben al terug geschreven dat ze hen menstruatie hebben
zijn er die toch nog leuk nieuws hebben en zwanger zijn

graag hoor ik nog van jullie
liefs en hopelijk goed nieuws

waaaaaaaaah meiden, ik kom net van mijn tapasavond met wat vriendinnen en vandaag zijn mijn sensitesten per post binnen gekomen...... En morgen is mijn nod.Nou ik een testje doen, moet je bij deze wel 5 min wachten, zegt mijn vriend dat hij dus een heeeeel licht streepje ziet. Nou ik zag het amper, maar als ik hem bij het licht hou dan zie ik ook een heeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje............. Maar zo v aag dat ik denk,is dat niet een voorgedrukte streep dan??? Dus ik nog een verpakking openmaken en die ook bij de lamp houden, maar dan zie je dus echt nix. Maar ja, die is ook niet vochtig, misschien is het een reactie daarop???? Nou nog 3 dagen wachten   en dan een volgende test doen, mij benieuwen

spannend!!!!! xxxx Rina

Bij mij is de NOD vandaag, maar ik wacht nog af. Heb de hele tijd buikkrampen enzo, dus ik vermoed dat ik een dezer dagen wel ongi zal worden. Weet ook nog niet hoe precies mijn cyclus er uit ziet. Is wel spannend, dat wachten.
Groetjes Veerle

hoi meiden
we hebben nog geen goed nieuws he
hopelijk is er dan toch een iemand zwanger van ons
anders gaan we voor het april 2008 forum he
ik moest gisteren onsteld worden maar nog geen 'Rd te bekennen maar ik heb eergisteren een test gedaan en negatief maandag opnieuw proberen
groetjes

Terug
Bovenaan