6 maand geleden keizersnee gehad nu weer zwanger!!!

Hallo allemaal!

Wat een leuke reactie's allemaal bedankt  vrolijkt me helemaal weer op!!!

Leuk om te lezen dat ook anderen dit mee gemaakt hebben en dat alles is goed gegaan! toch blijft het natuurlijk spannend! maar heb er ontzettend zinin!!

Nou groetjes Emmie

hoi emma,

gefeliciteerd!
ik begrijp goed dat je het spannend vindt gezien het advies van je gyn, maar ze zullen je  zeker goed in de gaten houden, dus het komt vast goed!

geniet ervan!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

hoi emma21,

Ik was zelf na 7 maanden weer zwanger en dit was geen enkel probleem. Dit was 6 jaar geleden en toen was de regel: liever niet binnen 6 maanden zwanger worden.

Dit heeft trouwens geen nadelige gevolgen voor je kindje, meer voor jezelf.

Geniet van de zwangerschap en wees gerust!

Groetjes,
Els

Emma, allereerst gefeliciteerd! Natuurlijk ben je blij met een tweede kindje! En dat het niet gepland was, dat kan iedereen overkomen. Ik zie dat je wat onzeker bent, gezien het advies van je gyn. En ik zie ook dat er allemaal lieve meiden zijn die jou vanuit hun ervaringen graag van advies voorzien of willen steunen. Zelf wil ik je aanraden op het advies van deskundigen af te gaan, dus je gyn. Hij/zij heeft het niet voor niet gezegd. Als bij de een 6 maanden wordt gezegd en bij jou een jaar, zal daar ook een goede reden voor zijn, ieders situatie en lichaam is anders. De gyn, zal je vast goed begeleiden en het zal allemaal goedkomen.   Dus van mij geen advies, ik ken je niet. Ik wens je alleen een superzwangerschap en bevalling toe!

Liefs Jolie
32 weken en 1 dag zwanger

Hallo Emma,

Alle eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik ben het eigenlijk wel met de persoon ( sorry naam vergeten) voor mij eens.
Ik heb zelf ook ruim 8 maanden een keizersnee gehad en ik ben nu ook weer zwanger van de tweede..
Ik vind het heerlijk, maar ik luister wel naar mijn gyn.
Ik hoor wel wat hij te zeggen heeft. Maar ondertussen geniet ik met volle teugen!!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan