6 weken en geen gevoelige borsten meer!

Hallo allemaal,

Ik ben bijna zes weken zwanger en sinds vanmorgen heb ik ineens geen gevoelige borsten meer, helemaal niks! Ze zijn ook minder vol en niet meer gespannen. Dit terwijl ik gisteren nog bijna verging van de pijn. Zaterdag nog een test gedaan en die gaf +3 weken aan, wat overeenkwam met m'n duur. Heb verder nog geen bijzondere buikpijn o.id.

Iemand die dit ook heeft gehad (zo vroeg in de zwangerschap) en waarbij de zwangerschap toch goed is gegaan?? Was net een beetje over mijn onzekerheid heen en nu dit:-( Vorige keer waren de kwalen ook ineens weg voor m'n miskraam dus ben behoorlijk in paniek nu...
 
Ik heb zo goed als geen gevoelige borsten gehad. Ben nu ruim 19 wk zwanger. Maak je niet te veel zorgen.

Gr. Tamjo
 
Nee geen pijn gehad. Ik heb echt bijna tot geen kwalen. Heeft mij ook heel erg onzeker gemaakt. Borsten zijn nu wel een flinke cup groter maar echt zonder pijn. Hopelijk krijg je snel een echo.
Succes

Gr. Tamjo
 
Ik snap dat je je zorgen maakt. Bij mijn miskraam was na bloedverlies de borstenpijn als eerste verdewenen.
Daarom was ik er ook van overtuigd dat deze zwangerschap ook in een miskraam zou eindigen omdat ik weer ineens geen last had van mijn borsten. Maar ik ben nu 32 weken en ze hebben helemaal geen pijn meer gedaan!

Maar ik snap wel dat je er verschrikkelijk onzeker van wordt. Kop op, het gaat vast goed!!

Liefs Karin
 
Hey meid,

Heel herkenbaar je verhaal. Ik had bij mijn eerste constant gevoelige borsten. daarvoor had ik een miskraam gehad en waren mijn gevoelige borsten ineens vlak voor het fout ging afgezakt.
Nu bij de tweede had ik opnieuw gevoelige borsten, maar die verdwenen in week 5 als sneeuw voor de zon. Ik helemaal in paniek... ik dacht dat het opnieuw fout zou gaan! Maar ik begon niet te bloeden. Ook in week 6 geen zere borsten... ja af en toe... bij momenten... 5 minuten wel... 3 uur niet.. zo een beetje! In week 7 kwam het ineens weer terug maar alleen in de namiddag en avond. daarnaast kreeg ik ook andere klachten waaronder lichte misselijkheid en niet fit zijn of af en toe een dag heel moe.
Met 9,5 week hebben wij een mooie echo gehad met een bewegend kindje en een mooi kloppend hartje.
Nu ik 11 weken ben, zijn mijn klachten bijna zo goed als verdwenen.

Dus meid, klachten zeggen niks! En je bent nog maar zo kort... ook is het per dag verschillend. Klachten komen en gaan, echt waar. de ene dag wel de andere niet... weken wel weken niet en dan ineens wel weer. Zolang je niet bloedt gaat alles zoals het hoort.

ik snap je angst want je wilt graag iets voelen, want dan weet je: mijn hcg werkt. Maar zelfs dat zegt niks. mijn vk zei: Er zijn kotsende vrouwen die een miskraam krijgen en vrouwen die bijna niets of niets voelen krijgen een gezond kind. Het is maar net hoe je lichaam reageert. En ga vooral niets vergelijken en ook niet met een vorige zwangerschap, want elke zwangerschap is weer anders.

Dus meid, het enige wat je kan doen is afleiding zoeken en de weken afwachte voordat je een echo mag! Echt, maak je niet ongerust... natuurlijk is het spannend maar de kans dat het goed gaat is nog altijd groter!

xx
 
Wat moeilijk voor je.
Ik heb tijdens m'n zwangerschappen altijd een erg opgeblazen gevoel en kan dan bijna niets eten.
Dat had ik ook bij de vorige keer en net voor m'n miskraam was dat ineens weg. Toen had ik het niet in de gaten, maar achteraf leefde het kindje toen niet meer.
Nu ben ik de hele tijd aan het opletten of ik de symptomen nog wel heb dus ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.
Maar zoals hierboven al staat, zegt het niet altijd wat.
Weet je al wanneer je een echo mag laten maken?
Heel veel sterkte met wachten!!!
 
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties en steun! En Karin en Bloempje, jullie verhaal stelt me toch een beetje gerust. Het kan dus blijkbaar ook wel goed gaan...

Ik had al een afspraak voor een echo staan voor morgen maar was er vanmiddag al van overtuigd dat het voor die tijd toch mis zou gaan. Hoef dus niet zo lang te wachten maar wilde het toch hier ff kwijt:)

Hou dus toch wel een (klein) beetje hoop. Morgenmiddag zullen we meer weten!! Alhoewel er misschien nog niet heel veel te zien is aangezien ik net zes weken ben maar dat zien we dan wel weer. Jullie horen wel hoe het is geweest.

En Geluksmama, hoe ver ben jij en heb je al een echo gehad?

Nogmaals thnx

 
Terug
Bovenaan