6 weken en geen gevoelige borsten meer!

Hoi Bettie,

Bedankt voor je berichtje. Ja, heb gisteren mijn echo gehad, heb er ook een ander topic van gemaakt. Alles was goed!! Het hartje klopte en mijn zorgen waren inderdaad voor niets. Maar weet nu in ieder geval dat dit kan gebeuren zonder dat het iets hoeft te betekenen. Ben dus wel 'blij' dat het gebeurd is en ook heel blij met al jullie ervaringen/reacties.
 
Daar zit ik dan, op de bank, in week zes, met paniek omdat ik niks voel.... en dan lees je jullie woorden en langzaam word ik weer rustig. Fijn dat jullie dit allemaal delen. Ik wacht, met alle ups en downs, de 7,5 week echo af en hoop hier dan mooi en goed nieuws op te schrijven.Op naar een mooie zwangerschapstijd allemaal en laten we de momenten van rust en geluk niet vergeten.
 
Ik had de vorige keer de tranen in me ogen staan van de pijn weken lang, en nu nergens last van. Gevoelige borsten is iets wat je "kunt" krijgen. Stress niet als je een verschijnsel niet hebt. Ik kan nu tenminste fietsen, vorige keer deed dat zoveel pijn.
 
Wat fijn om dit te lezen! Ik klaagde voor het slapen gaan nog over hoe pijn m'n borsten deden. Nu is het ochtend en is de pijn ineens weg! In paniek zoals velen van jullie, gelukkig lees ik hier dat het gewoon kan! En toevallig vanmiddag de eerste echo. Nog zes uurtjes wachten. Dankzij dit topic gelukkig niet wachten met zo veel stress :)
 
Terug
Bovenaan