6 weken en geen gevoelige borsten meer!

@Geluksmama
Oh.. ook een hele spannende tijd dus. Ben dus blijkbaar niet de enige die de hele dag alleen maar met symptomen bezig is... Heb nog nooit zo vaak aan m'n borsten gezeten:) Waar het maar kan, zit ik eraan..haha

Maar hoe lang moet je nog wachten dan? Tegenwoordig maken ze toch ook eerder een echo, zeker als je eerder een mk hebt gehad? Morgen ben ik 6 weken en 5 dagen maar omdat ik een langere cyclus had, ben ik eigenlijk nog maar 6 weken.

Succes met wachten, hopelijk kun je ook snel terecht!
 
Ik heb precies het zelfde, vanaf dat ik 6 weken was heb ik ook geen pijn meer aan me borsten gehad.en verder ook helemaal nergens last van..
en vond dit ook heel raar....
maar me echo vorige week gaf wel aan dat alles goed was.....

 
hoi meis,

zoals vele al zeggen, bij iedereen is het anders.

Ik had al heeeeel snel last van mn borsten, ik heb een hele kleine cupmaat maar ze werden enorm snel voller, en dit ook in de eerste 6 weken!

Nu heb ik dagen dat ik niets voel, en ineens weer dagen dat de douchestraal zelfs gevoelig is.

Ik ben heel benieuwd naar je echo!

In het begin had ik ook vreselijke steken in mijn onderbuik, zo erg dat ik soms even in elkaar moest gaan zitten en er snachts van wakker lag.
Daarvoor ben ik dus ook eerder naar een echo bureau gegaan omdat ik dacht dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was.
Maar uiteindelijk bleek ik 2 weken verder te zijn dan verwacht en zat mn kleine kindje er gewoon goed!

Dus voor jou hoop ik ookal het goeds en dat je je kleine wondertje zelf mag zien!
 
@ sas78, bekend die onzekerheid! Maar klachten komen en gaan gedurende negen maanden.... Ik werd er ook helemaal gestoord van en zat me dan weer druk te maken om een paar dagen of dag later weer allerlei kleine kwaaltjes te hebben..... pfff Inmiddels in de 21ste week en de kleine maakt het goed en laat zich steeds vaker en beter voelen. Dat was ook zoiets: voel je het met 14 weken, voel je het daarna gewoon een week niet,...en maar denken dat je in de "veilige en rustige" periode was gekomen.

Heb je al een echo gevraagd?
 
@ sas78, bekend die onzekerheid! Maar klachten komen en gaan gedurende negen maanden.... Ik werd er ook helemaal gestoord van en zat me dan weer druk te maken om een paar dagen of dag later weer allerlei kleine kwaaltjes te hebben..... pfff Inmiddels in de 21ste week en de kleine maakt het goed en laat zich steeds vaker en beter voelen. Dat was ook zoiets: voel je het met 14 weken, voel je het daarna gewoon een week niet,...en maar denken dat je in de "veilige en rustige" periode was gekomen.

Heb je al een echo gevraagd?
 
Terug
Bovenaan