6 weken, lichte krampen en licht bloedverlies

Sis

New member
<p>Hi lieve dames </p><p>Hier ben ik weer… </p><p>Ik besef meer en meer wat een vrouw allemaal moet doorstaan om zwanger te geraken en zwanger te blijven. <br /><br /></p><p>In augustus was ik voor het eerst zwanger en heb ik helaas de baby verloren na 6 weken en 4 dagen. <br /><br /></p><p>Nu ben ik terug zwanger geraakt na 4 maanden. Ik ontdek net dat ik weer last heb van lichte menstruatie krampen en bij mijn laatste wc bezoek heb ik wat last van roze/rode afscheiding. <br /><br /></p><p>Er spoken weer nare gedachten in mijn hoofd. Ik ben bang dat dit weer uitdraait tot een miskraam. <br /><br /></p><p>Heeft iemand dit ook al gehad en waar het uiteindelijk goed bij is gekomen?<br /><br /></p><p>Thanks dames, jullie feedback zou me echt helpen. ❤️?</p>
 
Beste
Ik zit in dezelfde situatie...
Vorige keer misgegaan na bruinverlies en dag erna is het doorgekomen, toen bloed geprikt en was hcg maar 36.
Nu 6 weken zwanger en gisteren bij afvegen ook bruinverlies, vandaag ook een beetje.
Gyne zei dat als het zo blijft er geen reden tot paniek is en veel vrouwen dit hebben...
Ik weet met mezelf geen blijf want heb bang dat het net hetzelfde als vorige keer wordt...
 
Lieve Sis,

Als eerst, gefeliciteerd met je zwangerschap! ?
En wat naar voor je, die vervelende ervaring.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Ik heb in het begin van de zwangerschap ook last gehad van wat krampen en roze/bloedverlies. Bij mij is het allemaal goed gekomen.
Het hoeft dus zeker niks naars te betekenen!! Hoop dat dit ook voor jou geld!
 
Hey dames 
Bedankt voor de feedback! ❤️

@Gebruiker10389840 ik duim voor je. Hopelijk komt alles goed! Ben je al naar de dokter geweest? Ik heb pas 27/04 een afspraak. 


@liefsA ik ben vandaag 6 weken zwanger. Op dit moment heb ik ook nog niet echt zwangerschaps symptomen. Dus het wordt echt afwachten wat mijn lichaam gaat doen. Wanneer had jij precies bloedverlies?
 
 
Hey allemaal
Ik mag volgende dinsdag voor de echo gaan, ik hoop dat ik die dag haal...
Vanmorgen weer bruinverlies, het blijft bang afwachten!
Ik duim voor je!
 
Ik zit in dezelfde situatie. Ben morgen 7 weken zwanger en krijg een echo omdat ik krampen heb en had licht bloedverlies wat afgelopen zaterdag begonnen is. Het is nu meer geworden dus ben erg benieuwd naar de echo morgen. Ik duim voor je dat het bloedverlies niet erger wordt, al zou het ook onschuldig kunnen zijn maar ik snap precies wat je voelt nu. Je gaat toch sneller van het ergste uit
 
Hi Dames    Ik heb een Update. De zenuwen waren zo heftig dat ik maar gebeld heb voor een vroege Echo. De dokter zag natuurlijk nog niet veel. Ze gaf wel aan dat ze een vruchtzakje ziet met een eitje daarin en dat ik over 2 weken moet terug komen en ze dan pas kan uitmaken of het de juiste richting opgaat. Ik dacht zelf 6 weken en 1 dag te zijn. De gynecologg geeft aan dat ze eerder 5 weken ziet.  Dus het wordt afwachten.  Ik hoop dat alles bij jullie goed gaat.  
 
Terug
Bovenaan