6 weken, lichte krampen en licht bloedverlies

Bij mij is het helaas misgegaan. Vandaag de echo en er was niks te zien, behalve een beetje bloed nog dus ik heb een miskraam gehad.

Wat fijn dat ze bij jou een vruchtzak en een eitje hebben gezien!! Gefeliciteerd! Lekker van genieten!
 
@gebruiker10390244 Wat jammer om te horen. Sorry dat je dit moest meemaken. Ik wens je veel sterkte!
 
Ik heb in 2020 helaas 3 miskramen gehad. Maar er ligt nu een baby van inmiddels een half jaar boven heerlijk te slapen :)
Ook bij hem met 7 weken bloedverlies gehad. En bij 14/15 weken zwangerschap kregen er corona en had ik ook weer bloedverlies. 
Ik ga je dus niet vertellen dat alles vast wel goed komt, want hoeveel mensen dat ook tegen mij zeiden, dat geloofde ik niet meer. Maar ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen de komende tijd en ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed gaat!
 
Hey lieve dames, het is nu als even geleden. Ik wou alle dames toch nog even een update geven.

Ik heb lang bloedverlies gehad tot 10 weken. Later bleek dat alles goed gaat. Op 16/10/2022 ben ik bevallen van een tweeling. Mijn meisjes zijn ondertussen 16maanden.
 
Terug
Bovenaan