6 weken zwanger en misselijkheid/braken

Verse gember thee en gember tabletten, kleine beetjes per keer eten en naturel chips :) sterkte! Bij mij ging het na de eerste 3 maanden een stuk beter.

Oranje sappen, en chips hielp bij mij ook. En toch constant kleine beetjes blijven eten. 
Verder is het even uitzitten...bij mij werd het na 3 maanden geleidelijk minder en minder. 

Sterkte!! 

[quote quote=10189363]@Benb oh voor jezelf haha, dacht dat je het over mij had.. Ja super vervelend dit wil echt dat het zsm weg gaat.. Had jij wel de pillen geslikt die de huisarts uitschrijft?[/quote]
Ik heb geen pillen gehad. Ik had het lichamelijk zwaar, waardoor ik toch nauwelijks op of om kon. Dat overgeven was vervelend, maar niet de ergste kwaal. Ik vond het vervelender dat het met zo'n krachg ginf dat ik ook in mijn broek plaste haha. De ene keer gaf ik de hele dag over, de andere keer 's nachts en de volgende keer bijvoorbeeld de avond. Was niets van te zeggen.
Ja, ik bedoelde een positieve test voor mezelf idd haha! Ik was niet zo duidelijk. Hoop tegen het einde van de week een positieve test in handen te hebben ? 

Liggend eten voordat je opstaat, en je er maar bij neerleggen.. letterlijk en figuurlijk.
Heb zelf tot de 28 weken lopen overgeven. Varierend van 1 tot 20 keer per dag. Laatste 3 weken weer.
Maar zo'n wondertje is het waard! 
Vooral blijven eten, lichte dingen & lichte ranja!

Ik heb het sinds 2 dagen.. ochtend misselijk heid en overgeven. Nu 6+5.
En ik maar roepen dat ik me helemaal niet zwanger voel whaha. Ik word meteen gestraft
Goed die tips om te lezen! 

Ik heb het sinds 2 dagen.. ochtend misselijk heid en overgeven. Nu 6+5.
En ik maar roepen dat ik me helemaal niet zwanger voel whaha. Ik word meteen gestraft
Goed die tips om te lezen! 

Terug
Bovenaan