6 weken zwanger geen hartje ?!

<p>Hallo,</p><p>Ik ben vandaag voor mijn eerste echo gegaan bij de verloskundige. Ik ging vol zenuwen en met een grote glimlach naar mijn afspraak. Mijn dag kon niet meer stuk! Tot de verloskundige met de mededeling kwam dat ze geen hartje zag of hoorde. Ik schrok zo erg dat ik niets meer verstond wat ze zij.. mijn leven storte ff in.. ik wist ff niet meer wat ik moest doen! Ze gaf aan dat dit dus kan betekenen dat het een miskraam kan worden/zijn of dat ik te vroeg ben langs gekomen voor een echo. Nu hoop ik zo erg het laatste maar overal op internet kom ik reken modules tegen die aangeven dat ik 6 weken zwanger ben. Ik snap er niks van! Ik weet dat ik de 30 heb geklust.. en toen was ook mijn ovulation day was.. als ik dit uit me hoofd reken dan zou ik nu maar 5 weken zwanger zijn maar de verloskundige zegt dat je er altijd 2 weken moet bij tellen. Ik snap er nik meer van ben zo wanhoop heb de hele dag niks gegeten gewoon door het piekeren. Ik hoop dat ik meer duidelijk krijg volgende week bij mijn nieuwe echo! Sorry moest dit ff kwijt ??</p>

Meis wat rot voor je. Ik ga voor je duimen dat je te vroeg je eerste echo kreeg en dat het hartje gaat kloppen. Sterkte meis en ik hoop voor jou op goed bericht volgende week?

Ik had met precies 6 weken ook geen hartje..  5 dagen later had ik zelfs 2 kloppende hartjes.. ♡ het kan dus alle kanten op x

Hey, wat naar voor je.. Wat is de lengte van je cyclus en wanneer was je laatste ongesteldheid? Ik hoop dat t nog goed komt! Sterkte met afwachten.

Waarom had je al zo vroeg een echo? Mijn verloskundige maakt niet voor de 8 weken een echo (als er geen bijzonderheden zijn) omdat de kans erin zit dat je dan het hartje nog niet ziet kloppen en dat voor veel onzekerheid kan zorgen.
Wanneer heb je nu weer een afspraak staan? Hopelijk is de echo te vroeg genomen en klopt het hartje de volgende keer wel. Veel sterkte! 

Hoi,
dat is echt heel naar! Snap goed dat je er onderste boven van bent. Mijn verloskundige gaf aan dat na 6,5 week het hartje activiteit gaat vertonen. Daarom heb ik mijn eerste echo pas na 7 weken. Hopelijk ben je inderdaad te vroeg geweest en zie je over een tijdje het hartje gewoon kloppen. 

Wat naar... ik vind het wel jammer dat je zo vroeg een afspraak hebt gekregen dan kan dit voorkomen.  Vertrouw op je gevoel en waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg gekomen! 
Wanneer is je volgende afspraak?

Terug
Bovenaan