6 weken zwanger geen hartje ?!

[quote quote=10140295]Wat naar… ik vind het wel jammer dat je zo vroeg een afspraak hebt gekregen dan kan dit voorkomen. Vertrouw op je gevoel en waarschijnlijk ben je gewoon te vroeg gekomen! Wanneer is je volgende afspraak?[/quote]
Ja, ik had het eigelijk zelf moeten aangeven maar vertrouwde de verloskundige. ik gaf haar de berekening en mocht eigelijk gelijk komen. Ik hoop het, mijn volgende afspraak is  volgede week woensdag. 

[quote quote=10140315]Ben heel benieuwd wanneer je weer een afspraak hebt. Misschien hebben ze je wel te ver gerekend en ben je inderdaad nu 5 a 5.5 week zwanger en kun je inderdaad nog geen hartje zien.[/quote]
Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak. Oh ik bid er elke uur van de dag voor hoop het zo erg! Deze week gaat zo langzaam voor mij. 

[quote quote=10140332]Ik was ook te vroeg, bij alleen nog vruchtzakje. Volgens berekeningen moet ik 7 weken zijn. Ben ik ook niet waarschijnlijk 4.. Als ik van de clearbleu uitga kan dit kloppen. Hoop dat je de volgende keer het hartje hoort. Ik moet over 2 weken weer heen en hoop dat ik dan iets mag zien. Probeer positief te blijven, dat probeer ik ook[/quote]

Heb jij een test gedaan met ''hoeveel weken?'' Ik wil dit eigelijk ook doen maar de verloskundige gaf aan dat het geen zin had. Heel veel succes meid. Ik hoop het ook! Oh jij moet nog 2 weken wat erg voor je. Het komt goed we moeten de hoop niet opgeven.

Hopelijk krijg je de volgende keer een mooi kloppend hartje te zien/horen! 
Ik mag a.s maandag langs komen dan ben ik 7 weken en 3 dagen, wilde al eerder i.v.m bruin bloedverlies maar toen zei de assistente ook dat het dan misschien kan dat het de pril is en er nog geen hartje zichtbaar zou zijn. 

Ik zou je niet te druk maken, 6 weken is volgens mij erg vroeg om al een hartje te zien. Zeker als je teijfeld of je wel al echt 6 weken bent en niet nog iets korter eigenlijk. 
Ik heb een jaar geleden een miskraam gehad (missed abortion) bij 11 weken en nu ben ik 23 weken zwanger. Bij deze zwangerschap wilde ik daarom iets eerder een echo en dat was bij 8 weken. Toen zag je iets van 1,5 cm ongeveer en een heel klein knipperlichtje wat het hartje was. 
Heel vervelend voor jou dat je je nu zo onzeker voelt terwijl het volgens mij gewoon te vroeg is om er echt iets over te kunnen zeggen. Succes met een week wachten, probeer leuke dingen te doen en er niet te veel mee bezig te zijn. 

Het is moeilijk hè, als je niet weet waar je aan toe bent... :( Probeer ervan uit te gaan dat het allemaal oke is, en het dan even te laten rusten. Je kunt er nu toch niks aan doen... Veel succes de komende dagen! 

Wat vervelend voor je zeg! Ik had de eerste echo toen ik volgens eigen berekening 7+4 weken zou zijn, maar op de eerste echo kwam eruit dat ik maar 6+4 weken zou zijn. Uiteindelijk ben ik tijdens de termijnecho weer 3 dagen vooruit gezet, maar het kan dus heel erg goed dat je te vroeg bent geweest. Mijn cyclus was ook niet regelmatig, soms 27 dagen en soms zelfs 35 dagen.
Ik ben blij dat mijn verloskundige heeft gezegd dat ik, ondanks dat ik een miskraam heb gehad in het begin van dit jaar, niet eerder dan over de helft van de 7e week mocht komen om een echo te maken. Als ik een paar daagjes eerder was geweest, hadden wij ook nog geen hartactiviteit kunnen zien. Omdat ik bij de eerste echo gezet werd op 6+4 konden we nét wel een hartje zien... 
Ik duim voor je dat de volgende echo geruststellend is!

Terug
Bovenaan