6 weken zwanger geen hartje ?!

Ben heel benieuwd wanneer je weer een afspraak hebt. Misschien hebben ze je wel te ver gerekend en ben je inderdaad nu 5 a 5.5 week zwanger en kun je inderdaad nog geen hartje zien.

Ik was ook te vroeg, bij alleen nog vruchtzakje. Volgens berekeningen moet ik 7 weken zijn. Ben ik ook niet waarschijnlijk 4.. Als ik van de clearbleu uitga kan dit kloppen. Hoop dat je de volgende keer het hartje hoort. Ik moet over 2 weken weer heen en hoop dat ik dan iets mag zien. Probeer positief te blijven, dat probeer ik ook?

[quote quote=10140243]Meis wat rot voor je. Ik ga voor je duimen dat je te vroeg je eerste echo kreeg en dat het hartje gaat kloppen. Sterkte meis en ik hoop voor jou op goed bericht volgende week[/quote] 

Ja.. Dankje wel!! Ik hoop het ook zo erg!

[quote quote=10140246]Ik had met precies 6 weken ook geen hartje.. 5 dagen later had ik zelfs 2 kloppende hartjes.. ♡ het kan dus alle kanten op x[/quote]
Oh wat mooi om te horen! Ik hoop het ook zo erg!! ♡

[quote quote=10140249]Hey, wat naar voor je.. Wat is de lengte van je cyclus en wanneer was je laatste ongesteldheid? Ik hoop dat t nog goed komt! Sterkte met afwachten.[/quote] 
De lengte van mijn cyclus verschilt. Soms is dit 28 en soms 31. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15 oktober. Bedankt!

[quote quote=10140275]Waarom had je al zo vroeg een echo? Mijn verloskundige maakt niet voor de 8 weken een echo (als er geen bijzonderheden zijn) omdat de kans erin zit dat je dan het hartje nog niet ziet kloppen en dat voor veel onzekerheid kan zorgen. Wanneer heb je nu weer een afspraak staan? Hopelijk is de echo te vroeg genomen en klopt het hartje de volgende keer wel. Veel sterkte![/quote]
Ja dat snap ik dus ook niet, nu heb ik volgende week Woensdag weer een afspraak maar ik ben bang dat dit ook nog te vroeg is. Ik ben nu zo onzeker.. Ik hoop het ook dankje!

[quote quote=10140282]Hoi, dat is echt heel naar! Snap goed dat je er onderste boven van bent. Mijn verloskundige gaf aan dat na 6,5 week het hartje activiteit gaat vertonen. Daarom heb ik mijn eerste echo pas na 7 weken. Hopelijk ben je inderdaad te vroeg geweest en zie je over een tijdje het hartje gewoon kloppen.[/quote]
Dit heb je heel slim gedaan, had ik eigelijk ook moeten doen want nog 1 week in spanning wachten maakt me gek!! Dat hoop ik ook dankje wel!

[quote quote=10140287]Ik hoop dat je volgende week toch een kloppend hartje ziet. En je gewoon minder ver bent dan de telling. Succes met afwachten[/quote]
Ik heb het gevoel dat ook te vroeg was gegaan hopelijk klopt mijn gevoel. Bedankt

Terug
Bovenaan