6 wk zwanger bruin bloedverlies

<p>Hoi dames,</p><p>Ben nu ongeveer 6+4.. 8 april de eerste echo maar sinds gisteravond lage rugpijn links..</p><p>Gistermiddag bij plassen bruin bloed... nu soms wel met afvegen bruine afscheiding.</p><p>Ik heb gebeld met de VK.. Morgen mag ik langskomen. Het komt wel vaker voor zei ze, maar om uitsluitsel te geven kan ik beter langs komen.</p><p>Ik vind het super eng! En maak me best zorgen.. kan beide kanten op. Ervaringen??</p><p>Liefs!</p>

Zolang je geen erge buik krampen hebt en helder rood bloedverlies met stolsels is er niks aan de hand.
Bruin verlies geeft aan dat het een oude bloeding is en niet eentje die op dit moment gaande is. Je bent erg doorbloed daar op het moment en alles is aan het groeien en veranderen. Dit gebeurd in het eerste trimester erg vaak bij vrouwen. 
Komt goed! :)
De lage rugpijn, dat is écht een zwanger-zijn dingetje..

xCy thanks voor het reageren!!
Dat lees ik inderdaad ook en daar houd ik maar aan vast.. de symptomen zijn er nog en das ook een goed teken. Toch wel even dat je denkt brrr als dit maar goed komt. Je hoort ook wel eens anders.. dat het eerst bruin bloedverlies is en vervolgens na enkele dagen helderrood etc.
We weten morgen hopelijk meer!

Wat een onzekerheid he? Fijn dat je morgen langs mag komen. Ik heb het ook gehad. Ook de verloskundige gebeld en die zei dat het 2 kanten op kon, maar zolang ik geen heftige krampen had en het bruin bloed ipv helderrood is ik me geen zorgen hoefde te maken. 
Bij mij ging het de verkeerde kant op begin januari. Maar inmiddels weer 6.3 weken zwanger. 
Ik duim voor je dat je morgen goed nieuws krijgt. Lief zijn voor jezelf vanavond, hopelijk kun je lekker slapen straks! Laat je het weten morgen? 

JuneM dank voor je lieve berichtje... en wat naar dat het bij jou de verkeerde kant op ging begin januari. Je weet het ook gewoon niet en er is niets wat je er momenteel aan kunt doen..
Inderdaad lief zijn voor onszelf is altijd goed :). Hopelijk lukt slapen en ik zal het je morgen laten weten. Hoe verloopt jouw huidige zwangerschap? Ik wens je alle geluk!

Hier ook tot 12 weken bloed verlies gehad. En zelfs een flinke prop toen ik 9 weken was. Dacht toen echt dat het een miskraam was maar gelukkig niet. Vond het wel heel erg vervelend en was erg blij toen het eindelijk stopte

Terug
Bovenaan