6 wk zwanger bruin bloedverlies

NicolineL... ohhh begrijp zo goed wat je schrijft... stom hè? Het kan nog prima goed komen maar toch is het zo spannend... Kan beide kanten op!

NicolineL... ohhh begrijp zo goed wat je schrijft... stom hè? Het kan nog prima goed komen maar toch is het zo spannend... Kan beide kanten op!

Wat gaat de tijd dan langzaam he? Op de dag van mijn echo van de miskraam heb ik elke minuut gezien. Ik kon niet werken ivm het bloedverlies, en werd helemaal gek. Nu nog een week wachten tot de echo en vind het nu ook allemaal lang duren. Probeer wat afleiding te zoeken. Misschien nog even een lekkere douche voor je erheen gaat? Niet in bad gaan hoor, en geen tampons gebruiken.. 
Houd er rekening mee dat ze je geen 100% zekerheid kunnen geven. Mogelijk sturen ze je door voor bloedonderzoek zodat ze je hcg kunnen checken. 
Sterkte met wachten en ik duim voor je!

JuneM inderdaad.... de tijd kruipt. Ben nu net lekker thuis. Even rustig aan en over 1.5 uur weg.
Ik hoop wel op duidelijkheid maar we wachten af... lief dat je duimt!!

Ja, ik begrijp je zo goed. Mijn gevoel was heel sterk en dat werd bevestigd door de echo. Daar zeiden ze dat ze geen gezonde zwangerschap zagen, maar dat het kon zijn dat we te vroeg waren. Ik wist zeker dat het geen kortere zwangerschap was, dus voor mij was het wel duidelijk. Die avond een heerlijke ontspannen avond gehad. Natuurlijk gehuild, maar die onzekerheid was weg.. dat is ook wat waard. 
Voor jou gaan we gewoon voor een kloppend hartje en alleen wat oud bloed verlies. Dat kan namelijk ook heel goed!
Laat je het weten zo? 

Hoi allen,
Er is goed nieuws!! Alles verloopt voorspoedig. Een kloppend hartje gezien. Wat een geruststelling. Nu laten bezinken...!

Terug
Bovenaan