6 wk zwanger bruin bloedverlies

Vissje... Oh jakkes das ook maar onzeker inderdaad! Kan me voorstellen dat je blij was toen het gestopt was!! Die onzekerheid is vreselijk. Ik ga duimen dat het hier ook goed komt...

Ik ben inmiddels 36 weken zwanger en heb helaas heel mijn zwangerschap last van bloedverlies gehad.. door de zwangerschap is je baarmoeder extra doorbloed en bij mij is mijn baarmoedermond hierbij de boosdoener. Bij een verkeerde beweging of een schop van de kleine kan ik al bloedverlies hebben. In het begin ook vaak helder rood met stolsels.. het is bij iedereen anders natuurlijk maar wilde toch even mijn verhaal met je delen. 
Heel veel succes morgen en hoop dat het niets ernstigs is. Laat je het weten? 

Hoi Skipbo,

Ik begrijp je angst heel erg, ben nu 6wkn +3 dagen zwanger (helaas na 3 vreselijke miskramen)

Heb ook last van bruine/roze afscheiding, ik heb 11 april een echo en probeer mezelf erg rustig te houden. Durf de verloskundige niet te bellen, uit angst dat het niet goed is.
Hopelijk verloopt alles goed voor je.
Dikke kus

Hi Skipbo, 
Ook ik heb vanaf het eerste moment last van allerlei soorten bloedverlies maar inmiddels toch bijna 9 weken zwanger. Eerste echo door het bloedverlies al met 5,5 week en alles goed.. Echo met 7 weken ook top. Mijn baarmoeder is blijkbaar erg gevoelig.
Ik heb zoveel horror verhalen gelezen maar ook een hoop positieve en toch kon ik alleen maar aan de horror verhalen denken. Hoe moeilijk het ook is, echt positief blijven hoor! 

Ben benieuwd hoe je bezoek aan de verloskundige was Skipbo.
Heb ook zo nu en dan last van bruin verlies. Meer karamel kleurig. Maar geen pijn ofzo. Alleen pijn aan m'n lies
Heb volgende week pas mijn eerste echo. Dan ben ik 8 weken.
Hoop ook zo dat alles goed is. Vervelend die onzekerheid in het begin.
Maar laten we idd positief blijven! :)

Hoi allen...
Nog 3 uurtjes wachten.. 18.10 uur moet ik er zijn. Gisteravond en vanochtend helemaal niets geen oud bloed.. nu net wel weer. En rugpijn.. Ik ben best onzeker nu. Ga het liefst naar huis vanaf werk. Ga denk ik sowieso iets eerder weg.
Ik lees hier dus best wat positieve verhalen en dat het nog goed kan komen maar ben momenteel zo gespannen...

Terug
Bovenaan