6 wkn en geen symptomen meer?

<p>Hoi,</p><p>Hopelijk maak ik mij zorgen om niets maar was even benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik ben vandaag ongeveer 6 weken en heb sinds een paar dagen eigenlijk geen zwangerschapssymptomen meer. Borsten zijn niet meer gespannen en doen niet meer pijn (behalve als ik hard druk haha), geen lege maag gevoel meer, niet meer zo’n honger, buik is rustig en voel me niet opgeblazen meer. Overall niet meer dat zwangere gevoel dat ik ongeveer 1,5 week heel erg had. Heb elke dag heel licht roze of bruinige afscheiding op wc papiertje maar geen echte bloeding of iets dergelijks. Ik weet dat niet iedereen symptomen heeft maar maak me er vooral zorgen om dat ze er eerst wel waren en nu ineens niet meer.. Herkent iemand dit?</p>

Hoi Valerie, Ik kan je helaas niet echt een antwoord geven. Ben volgens de telling zelf ook een kleine 6 weken ik kan je alleen zeggen dat ik ook helemaal geen klachten heb behalve het lege maag gevoel in de ochtend en avond en af en toe klein beetje misselijk. Toch had ik echt een positieve test gister. Ik lees hier vaak dat mensen even weinig of geen klachten hebben en ze daarna weer terugkomen. Ik snap je heel goed, die symptomen bevestigen toch je zwangerschap voor je gevoel. hopelijk krijg je snel wat lichamelijke bevestiging

He Valerie, 
Wat naar dat je zo onzeker geworden bent. Ik heb ook maar weinig klachten en veel momenten waarop ik niks/weinig voel. Waarom bel je de vk niet? Wanneer heb je een afspraak? 
Misschien Kun je nog eens kijken of je nog steeds positief test? Vlak voor mijn miskraam testte ik namelijk heel lichtjes. 
Rustig aan en liefs x 

Ha valerie, 
Ik voel met je mee, alsof ik het zelf geschreven heb. Ook ik zit op dit moment op de 6 weken en ben erg onzeker geworden. Zeker nadat ik gisterochtend voor het eerst bruinverlies had opgemerkt. Je kan blijven Googlen en zoeken. Maar het enige wat we kunnen en moeten doen is afwachten en hopen. Mijn symptomen lijken ook verdwenen behalve iets gevoelige borsten als ik eraan zit maar niet zo erg als het was. 
Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap. En voor jou? Fijn om even iemand te vinden die hetzelfde heeft. Misshcien kunnen we even in contact blijven al is het maar af en toe ff ons hart te kunnen luchten pff..
Wanneer heb je de echo? Ik pas de 31e..
Succes, ik duim voor je. 

Hoi, 
Dat kan hoor. Ik had precies t zelfde rond jou termijn.  Borsten geen pijn meer, niet meer misselijk. Maar aantal dagen later begon t weer. Symptomen kunnen komen en gaan. Hier nu 14 wkn. 
Is zo stom want eigenlijk zou je van deze momenten moeten genieten. In plaats daarvan gaan we 100 x naar de wc om te kijken of er geen bloed vloeit en knijpen we onze borsten suf om die pijn te voelen. 
Deze vraag zie je heel vaak op t forum. Wat indicatie is dat veel vrouwen dit ervaren. 
Succes ik hoop dat t lekker blijft zitten en dat je je relatief goed mag voelen komende wkn. 
Groetjes nvn

Wat betreft dat bruinverlies zegt de vk of gyn. T kan zeker tm 12 wkn. Zolang t niet doorzet naar flink bloedverlies met krampen. Daar heb je eigenlijk niets aan. Blijft onzeker. En anders gewoon vk bellen. 

Dank voor jullie lieve en hoopgevende reacties! Ik heb VK gebeld en mag as donderdag voor een vroege echo maar ze zei wel dat er een goede kans is dat er nog niets te zien is. Ik laat het jullie weten!

@Rowena, dit is mijn derde en volgens mijn man zat ik vorige keren ook te stressen de eerste weken (weet ik serieus niet meer), wat voor hem een teken is dat het niets zegt maar ik zie liever eerst een kloppend hartje en dan geloof ik het :)

Terug
Bovenaan