6 wkn en geen symptomen meer?

Dacht dat ik ergens had gelezen dat je later ook wat bloed kan verliezen juist doordat er wat growit. Heb het niet over innesteling maar andere oorzaken waardoor er wat bloed vrijkomt. Volgens mij dat er ruimte gemaakt en ingenomen wordt en omdat je beter doorbloed bent, er wel s een bloedvaatje kan springen. Niks ernstigs. Had ook gelezen dat je sneller een bloedneus kan krijgen. 
Je hebt het toch niet onder controle en de VK ook niet. Wachten op de echo, dat is het enige dat je kan doen. En lief zijn voor jezelf.
Ik bijna 6w en vooral moe, avondkrampen, sterke geur En lichte weerstand tegen eten soms. 
We wachten het maar af. 

Dacht dat ik ergens had gelezen dat je later ook wat bloed kan verliezen juist doordat er wat groeit. Heb het niet over innesteling maar andere oorzaken waardoor er wat bloed vrijkomt. Volgens mij dat er ruimte gemaakt en ingenomen wordt en omdat je beter doorbloed bent, er wel s een bloedvaatje kan springen. Niks ernstigs. Had ook gelezen dat je sneller een bloedneus kan krijgen. 
Je hebt het toch niet onder controle en de VK ook niet. Wachten op de echo, dat is het enige dat je kan doen. En lief zijn voor jezelf.
Ik bijna 6w en vooral moe, avondkrampen, sterke geur En lichte weerstand tegen eten soms. 
We wachten het maar af. 

Hey meiden, 
Hier precies het zelfde. Ook ruim 6 wkn en wat roze en bruine afscheiding  Schrok me rot. Heb weinig kwaaltjes gehad maar nu helemaal bijna niks meer. Ik heb al eens een mk gehad dus zit gelijk in paniek :(
Ik heb bloed laten prikken om hcg vast te laten stellen. Dit omdat de test van cb 3+ aan gaf en er op de echo alleen een klein holletje te zien was. Ik kreeg te horen dat m'n hcg op 5000 zat dus paste bij een zwangerschap van 5 wkn, wat klopte. Nu 2e x laten prikken, 4 dagen later, om te kijken of het hcg stijgt of daalt. Ik hoop het vandaag te horen maar heb er niet echt een goed gevoel bij.
Hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan

Ja, helaas is het toch een miskraam :( HCG was aan het afnemen dus het is voor mij afwachten tot mijn lichaam het gaat opruimen. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben

Ik ben 12 week. Ik voel me niet eens zwanger ? heb nooit symptomen gehad en nog niet. Dus zo kan het ook. Raar denk ik soms. Maar ik prijs me dan maar gelukkig je hoort zoveel andere verhalen. Het besef van zwanger zijn is er dan ook totaal niet, bij de echo denk ik gewoon dat kan toch nooit in mijn buik zitten ? tis al een heel mensje inmiddels en toch lijkt het alsof ik naar een filmopname van een ander zit te kijken op dat beeldscherm. Dus tja... geluk zeggen ze dan geen kwalen maar af en toe iets zou toch meer besef geven denk ik dan. 

Hè Sam, wat verdrietig :( En stom... Heel veel sterkte, hoop dat het snel en zonder veel gedoe en pijn achter de rug is. En natuurlijk dat je snel weer zwanger bent en het dan wel goed gaat. Veel sterkte en liefs 

Terug
Bovenaan