6 wkn en geen symptomen meer?

Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! De vorige mk was zo voorbij en heb ik amper iets van gemerkt dus daar hoop ik nu ook weer op. 
@Valerie, succes morgen bij de echo (was morgen toch?).
@nvn, ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Net echo gehad en ze zag een dooierzakje (vruchtzakje) maar kon nog geen hartje vinden. Hoefde volgens haar niet per se wat te betekenen omdat ik misschien nog net geen zes weken ben of het hartje net verstopt was. Toch baal ik enorm. Ik wist natuurlijk dat er een grote kans was dat ze niets konden zien Mar had het zoooo gehoopt! Nu weer een hele week wachten :(

Het is echt super spannend allemaal. Ik heb vandaag wat krampjes laag in mijn buik en ga heel vaak plassen omdat ik bang ben dat ik toch ineens bloed zie. Ik heb de 28ste afspraak bij de VK maar het kan nog heel pril zijn en dat ze niks zien. Allemaal super onwerkelijk. ben niet echt misselijk maar wel heel leeg/hol gevoel regelmatig alsof ik hele honger heb maar dat heb ik dan juist weer niet. Ook nog geen echt pijnlijke borsten ofzo dus ik zit ook steeds te denken waarom nog niks terwijl ik weet dat het vaker voorkomt. Wachten is lastig!

Terug
Bovenaan