7 dagen overtijd, negatief test...

Vandaag is het precies 7 dagen overtijd...
Maar mijn test geeft geen positief streepje...
Helemaal niks, ook niet eens een klein licht streepje!!

Ik voel me wel behoorlijk zwanger...
Misselijk, pijnlijke borsten...Ontzettend moe en duizelig...

Maar mijn test zegt van niets...

wat baal ik hiervan zeg...

wat moet ik hier nou mee...
Maandag maar weer een testje proberen denk ik dan maar!

Pfff zenuwslopend dit...

Daar ben je... miste je al in ons topic. Was zo nieuwsgierig.
Wat vervelend voor je dat je negatief gestest hebt, terwijl je je wel zwanger voelt.
Misschien is het hcg hormoon nog niet genoeg aanwezig. Hoop het echt voor je!
Duim gewoon vrolijk verder!

Liefs Svtje

ja, dat wachten is echt verschrikkelijk!! Duurt echt lang dan he!

Hoop voor je dat je zwanger bent... Elke 2 a 3 dagen verdubbelt het aantal HCG hormoon... later dus nog maar een keertje testen!!

succes!!

Bedankt,

Ja ik was effe de afgelopen dagen een beetje afwezig!
Is wel een beetje balen nu...

Nou weet ik nog niks

Dan maar weer wachten he...

Ik had ook ergens gelezen 1 deze dagen. dat je na je spiraaltje zelfs een half jaar lang niet ongesteld kon raken...
En dat dat ook heel normaal was, Dus ik zit eigenlijk te denken dat het mischien ook zo is....Dat ik daarom niet ongesteld word...

Nou ja ik doe volgende week nog een keer een test, en als het dan weer negatief is, dan bel ik maar mijn huisarts...

hoi meiden

ik wil niemand ontmoedigen en het kan dat je te vroeg test maar ik herken dit helemaal want ik ben 12 dagen overtijd en een boel negatieve testen verslonden maar uiteindelijk toch niet zwanger na uitslag van een bloedtest. ik ben al 1,5 jaar zonder pil zeer regelmatig en nu in een keer niet? de gyn zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat het wel vaker voorkomt maar nu kan ik dus ook niet op na de volgende ronde en dat frustreerd mij het meest.

veeeeeel succes en ik hoop dat er een zwangere tussen zit
liefs kim

Oh wat herkenbaar... Ik ben voor het laatst ongesteld geweest op 1 maart was mijn NOD (maar 1e ronde, dus geen idee hoe lang mijn cyclus is). Ik heb al 4 tests gedaan de afgelopen weken, maar steeds negatief. En nog altijd geen rode duiveltjes... Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ik ben niet zwanger, maar wat gebeurt er dan wel? Soms ben ik blij als ik 's ochtends wakker wordt, omdat er niets is gebeurd en soms denk ik, werd ik maar ongesteld, dan wist ik het tenminste en konden we op naar de volgende ronde!
(wel lekker om even van je af te schrijven he?)

hoi hoi.mijn naam is karin .ik reageer meestal op forum van 0 tot 1.onze dochter is 1.ik begrijp je onzekerheid helemaal.na mijn zwangerschap en kortdurend gebruik van de pil in mijn cycles nog niet zoals ie was.ik sla de laatste tijd gewoon een maand over.ben nu 11 februari voor het laatst ongi geweest en nu nog geen rode duivels...ggrrr en ook nog geen positieve test.groetjes,karin

..hier nog iemand met dat probleem al dagen overtijd, maar geen positieve test! dit is niet de eerste keer dat ik dit heb, gezien ik geen regelmatige cyclus heb, of geen zoals nu. ben benieuwd wanneer ik ongie wordt! volgende week weer afspraak met HA. wil dat er wat aan gedaan wordt. ben sinds augustus gestopt en sindsdien drama...

"gelukkig" ben ik niet de enige! hebben we zo wat steun aan elkaar!!

iedereen veel geluk en hopelijk komt het allemaal goed met ons

groetjes

Terug
Bovenaan