7 dagen overtijd, negatief test...

Een oud forum zie ik...

Maar misschien nog mensen actief??
Ik heb dit dus ook 7 dagen overtijd nog steeds niks en nagtief getest.... alweer.....
Ik heb ook zoiets het liefst een positieve test of laat me alsjeblieft ongesteld worden !!!

Hallo gebruiker10053987
Ik ben vandaag ook precies 7 dagen overtijd mijn cyclus is onregelmatig maar hou het via een menstruatie kalender app en ik ben meestal 36 dagen en anders eerder ben n9g nooit zolang over tijd geweest mijn eerste test was 2 dagen geleden maar die was negatief nu wil ik wachten maar weet niet hoelang ik moet wachten want durf niet meer te testen haha en ik lees echt te veel dus weet zelf ook niet meer wat ik moet denken...
Groetjes 

Hi meiden,Nog iemand actief op dit forum?
Ik heb altijd een cyclus van 32 dagen... ik had afgelopen zaterdag (12 mei) ongesteld moeten worden. Nu, 3 dagen later, nog niks. Ben nu dus officieel 2 dagen overtijd. Ik weet het, misschien nog kort.Ik heb zaterdag, zondag en vandaag negatief getest. Wat zenuwslopend dit. 'Geef me een positieve test of bloed' HAHAHA!Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem!  

Hoi Joena,
ik weet precies hoe je je voelt, hier precies hetzelfde. Vandaag 7 dagen overtijd maar de testen blijven negatief... ik heb normaal altijd een cyclus van 29 dagen en nooit overtijd

Hier inmiddels al 17 dagen over tijd, vorige week donderdag nog negatief getest maar ovulatietesten ook negatief. Al een jaar lang regelmatige cyclus van 29 dagen snap er helemaal niets van :(

Terug
Bovenaan