7 dagen overtijd, negatief test...

Ja wat herkenbaar allemaal zeg,

Ik heb ook iedere ochtend dat ik denk "zal het nou wel? of zal het nou niet"
En ook vandaag nog geen rode zee haha!

Het is inderdaad erg frustrerend!

En om steeds maar weer een testen te doen, kost ook een vermogen haha!

Maar het is inderdaad wel heerlijk om even van me af te schrijven..
Want ja dit bespreek je natuurlijk eigenlijk met niemand, Behalve je partner dan!

Die is er overgins overtuigd van, dat ik zwanger ben..
En dat vind ik ook wel moeilijk eignelijk....Want ik denk nu, nadat de test negatief is, dat ik ook echt niet zwanger ben...

Anders had er wel een streepje gestaan!
Het enigste wat ik wil is dat mijn lichaam terug is...Gewoon lekker ongesteld haha...

En dat je inderdaad je cycles verstoord kan raken, dat vind ik nog het aller vervelendst, straks word ik gewoon een tijd niet ongesteld, en dan kan je ook niet "klussen"...En dan gaat het helemaal lang duren!
Daar baal ik dus wel erg van!

Nou ja ik heb afgesproken om volgend weekend nog een test te doen, zodat het mischien dan wel zo is...
en daarna naar de huisarts als het niet zo is!
Bij mijn eerste dochtertje duurde het ook eventjes voordat het hcg in mijn lichaam zat!

Spannend voor jullie, laten jullie het even weten of het bij jullie wel raak is? Of helaas niet?

Succes iedereen!

groetjes!

hoi allemaal,

ergens fijn dat ik zie dat jullie in hetzelfde schuitje zitten, aan de andere kant ook niet zo fijn, al die onzekerheid he?
ik ben nu 5 dagen overtijd, op zich niet veel natuurlijk maar ik kan mijn klok er altijd op gelijk zetten dus ja wel raar,
maandag test nog negatief, helaas nooit leuk een nega test. Ik heb een sycles van 24 dagen dus misschien was de test voor mij veel te vroeg, morgen testen we nog een keer....

Hoe is het nu bij jullie dan????

Heeft er al iemand duidelijkheid???

groetjes moeke77

he moeke

ik was 18 dagen overtijd. met een zeer regelmatige cyclus van 25 dagen. na een aantal nega testen heb ik bloed laten prikken en die was ook negatief. wat het precies is geweest kunnen we niet met duidelijkheid zeggen maar een kennis die arts is vertelde mij dat het onwaarschijnlijk is als je zo regelmatig bent dat   stress of zoiets er voor zorgt dat je zo lang overtijd bent dus waarschijnlijk heb ik een bevruchting gehad en innestelling ( tussen tijd wat licht bloedverlies gehad) waarop mijn lichaam een zwangerschap registreerde dus de menstruatie niet op gang kwam maar omdat de bevruchting niet succesvol was heb ik dus ook geen zwangerschaphormoon aangemaakt.

soms als je een miskraam krijgt dan merk je dat aan het bloedverlies maar het kan ook zijn dat het enkele weken duurt voordat het eraf komt.

ik hoop voor je dat het een zwangerschap betekent en wens je veel succes liefs kim

hoi kim

Mijn eeste zwangerschap eindigde ook in een miskraam met 6 weken. Toen had ik een heeeeel vaag streepje op de test staan. Ik ben er nu ook een beetje bang voor hoor. Je voelt het wel aan alles maar de test zegt nee.

Is het met jou nu weer helemaal goed? Het is nooit goed na zoiets natuurlijk maar gaat het al beter?

Maar jij hebt ook een best korte sycles dan met 25 dagen, ik net een dag minder. Voordeel is dat je dan niet zo lang hoeft te wachten elke maand he

groetjes, en ik laat je de uitslag nog wel weten!!!

Ik zit nu in t zelfde schuitje pffff wachte is verschrikkelijk.vind t niks dit.heb 5 kids en tweeling  nog nooit zo lang overtyd .of neg teste maar vorige maand mk gehad met bijna 7 weken .dus weet nu niet of dat een aanleiding is daarvan.

Hoi hoi

Hier eentje die 26 dagen overtijd.  Ook al heel wat testen versleten en negatief. Durf niet naar de huisarts te gaan. Heb wel een aantal verschijnselen.  Ben nu 36 en heb sinds maart een partner. Dus niet bezig met zwanger raken. Ik heb al twee gezonde kinderen en hij ook 1.

Wat zouden jullie doen???

Alvast super bedankt

Terug
Bovenaan