<p>Gister al mijn hele verhaal getypt, maar niet goed op verzenden geklikt. Zucht.</p><p>Ik zit er even doorheen: onze dochter van bijna 7 maanden heeft het moeilijk. Volgens de 'oei, ik groei' app zou ze nu het zonnetje in huis moeten zijn. </p><p>Niets lijkt minder waar, sinds een week. Ze wilt absoluut niet alleen spelen. Neergelegd worden is meestal al huilen, laat staan daar spelen. Ook op de commode, waar het voorheen feest was, is het nu vaak niet goed.</p><p>De stoel wilt ze ook liever niet in, en zodra ik wegloop om een hapje te pakken, is het krijsen. En hard ook. Net op het KDV ook
.</p><p>Eten doet ze ook bar slecht. Waar ze vorige week zo 100 gram opat, krijg ik er nu met moeite 5 kleine hapjes in. De 1e fles van de dag gaat er wel goed in. Daarna gaan de flessen ook nauwelijks half op.</p><p>We denken dat er misschien tandjes op komst zijn. Er wordt ook veel geknaagd op alles.</p><p>Maar, als ik haar op bed leg, komt ze vaak redelijk/goed in slaap. Voor haar doen zijn haar slaapjes ook best oke. Dan maakt ze dus geen drama als ik wegloop. Gelukkig, en hopelijk blijft dit zo.</p><p>Op papadag was ze natuurlijk wel het zonnetje in huis. Niks huilen en krijsen. </p><p>Herkent iemand dit in de leeftijd van 7 maanden? Vloog het weer over?</p><p> </p><p> </p>