[quote quote=10189800]Nee ik begreep ook dat deze korter duurt. Als ik t zo hoor dan zou je er wel eens midden in kunnen zitten. Ben er veel over gaan lezen. Zowel sprongen als slaapregressie. Ook ten tijde van de 4e sprong met slaapregressie. Die vielen zo zwaar dat ik verklaringen wilde hebben. Maar het lijkt steeds; als je net denkt dat je het echt niet meer trekt dan gaat t over.[/quote]
Ja ik moet me er ook maar weer eens opnieuw even in verdiepen... denk ook dat ik er hier in zit.
Hahaha ja idd! Hier ook, net toen ik dacht pffff die sprong, ik trek t niet meer, hadden we ineens het zonnetje in huis! ?
Dus de slaapregressie zal hier ook nog wel zijn hoogtepunt bereiken!
Hoe is t nu met jouw dochtertje? Nog steeds ziek? En is t haar sprongetje, of toch het griepje?
Ja ik moet me er ook maar weer eens opnieuw even in verdiepen... denk ook dat ik er hier in zit.
Hahaha ja idd! Hier ook, net toen ik dacht pffff die sprong, ik trek t niet meer, hadden we ineens het zonnetje in huis! ?
Dus de slaapregressie zal hier ook nog wel zijn hoogtepunt bereiken!
Hoe is t nu met jouw dochtertje? Nog steeds ziek? En is t haar sprongetje, of toch het griepje?