7 weken en veel wakker

Hai Jacqline,

Wat jammer dat het inbakeren (nog) niet kan,
Soms leggen ze trouwens ook alleen de armpjes een beetje "vast" met een hydrofielluier ofzo, heeft het CB daar geen tips over? Of anders de kinderarts die de foto gaat maken even vragen?

Wat betreft de jbpm:

Ik weet het alleen van de Nutriton; daar zat een piepklein schepje in, en daar deed ik er 2 van op een fles van 180cc. Nu spuugde mijn ventje zoveel dat ik makkelijk kon testen hoeveel nodig was om de boel binnen te houden, en niet verstopt te raken...
Maar als ik op de verpakking keek moest er vééél meer in!
Maar bij het CB zeiden ze al gelijk dat ik daar niet op moest letten en mijn eigen verhouding maar een beetje moest bepalen omdat dat veel te veel was wrs.
Dat is dus echt per kind verschillend!
Kwam nog een site tegen misschien heb je er wat aan;
http://www.frederike.nl/cgi-bin/scripts/db.cgi?ID=112&view_records=1&ww=on
Hier wordt echter het schuin zetten van het bedje afgedaan als fabeltje ahum...

Wat bij ons trouwens de oplossing bleek, de comfort voeding van Bonbébé, binnen 2 weken een ander kind!
Ik betaalde me scheel aan de Nutrilon plus Nutriton, dat hield niet over en nu had ik een "B" merk en hij deed het er 100x beter op! Onvoorstelbaar vond ik het, maar ik weet wel dat hier in augustus een blik bonbébé op ons nieuwe wondertje staat te wachten!

Succes ermee, ook al sliep die van ons er wel om 's nachts, ik weet hoe frustrerend het kan zijn...

Groetjes Sas
 
Hai Jacqline,

Wat jammer dat het inbakeren (nog) niet kan,
Soms leggen ze trouwens ook alleen de armpjes een beetje "vast" met een hydrofielluier ofzo, heeft het CB daar geen tips over? Of anders de kinderarts die de foto gaat maken even vragen?

Wat betreft de jbpm:

Ik weet het alleen van de Nutriton; daar zat een piepklein schepje in, en daar deed ik er 2 van op een fles van 180cc. Nu spuugde mijn ventje zoveel dat ik makkelijk kon testen hoeveel nodig was om de boel binnen te houden, en niet verstopt te raken...
Maar als ik op de verpakking keek moest er vééél meer in!
Maar bij het CB zeiden ze al gelijk dat ik daar niet op moest letten en mijn eigen verhouding maar een beetje moest bepalen omdat dat veel te veel was wrs.
Dat is dus echt per kind verschillend!
Kwam nog een site tegen misschien heb je er wat aan;
http://www.frederike.nl/cgi-bin/scripts/db.cgi?ID=112&view_records=1&ww=on
Hier wordt echter het schuin zetten van het bedje afgedaan als fabeltje ahum...

Wat bij ons trouwens de oplossing bleek, de comfort voeding van Bonbébé, binnen 2 weken een ander kind!
Ik betaalde me scheel aan de Nutrilon plus Nutriton, dat hield niet over en nu had ik een "B" merk en hij deed het er 100x beter op! Onvoorstelbaar vond ik het, maar ik weet wel dat hier in augustus een blik bonbébé op ons nieuwe wondertje staat te wachten!

Succes ermee, ook al sliep die van ons er wel om 's nachts, ik weet hoe frustrerend het kan zijn...

Groetjes Sas
 
Hallo

Wou nog even zeggen dat ik het ook in zekere zin wel met jullie eens ben hoor, maar ik had ook nooit gezegt dat ze dit had, had alleen aangedragen dat het ook een reflux kon zijn omdat het verhaal exact hetzelfde was als toen onze dochter op die leeftijd was, ik weet als geen ander hoe machteloos je staat als je niet serieus genomen word. en zeker als je je eigen kind niet kan helpen terwijl je voelt dat er wat aan de hand is!!

maar goed Jacline over de jpm ik had nutriton daar zat indd een klein schepje in daar mochtje 4 afgestreken schepjes per 100 ml maar dat is echt heel veel hoor! het is gewoon even uitproberen en verhoudingen zoeken.
Mijn dochter kon er goed tegen maar dit is natuurlijk per kind verschillend...
ik hoop dat het snel beter gaat!
infacol heb ik ook gebruikt en dit hielp ook goed evenals cinababy van vsm.

groeten
vlinder
 
Hallo allemaal,

Ik heb gistermiddag eerst maar eens Nutriton gekocht want zelfs het CB wist niet hoeveel pure jbpm er in een fles mocht... Ze krijgt nu 125 cc + 4 schepjes nutrilon + 1 schepje nutriton.

Gister overdag was ze echt voorbeeldig. Ze sliep tussen elke voeding, de ene keer misschien een half uurtje de andere keer anderhalf. Ze was rustig met drinken en daarna een heel tevreden meisje.
De laatste fles hebben we eerst de difrax S speen gebruikt en toen ze in slaap begon te vallen hebben we de M speen d'r op gezet. En, ik moet het echt afkloppen, ze sliep van 23.30 tot 4.30! Nogmaals, 's nachts sliep ze wel, maar dit is echt een hele verbetering!

Volgende week mag ze weer naar het CB en dan vraag ik ook naar het inbakeren van de armpjes. Mocht ze dan eens onrustig zijn (bv met een sprongetje of door te veel prikkels) dan kan ik dat eens proberen.
Ik hoop zo dat dit goed gaat want ze is tot nu toe weer ontspannen en ze kijkt weer lekker om zich heen ipv dat ze zo met haarzelf bezig moet zijn.

Vlinder, bedankt voor je advies. Hierdoor ben ik wel beter op gaan letten welke symptomen ze precies had. Het wil idd niet zeggen dat zij ook reflux heeft, maar ze heeft zeker LAST van opkomende voeding.
En je weet nooit hoe zich dat kan ontwikkelen... ik zit er nu bovenop.
En mamasas, dat B-merk hou ik goed in m'n achterhoofd! En wat een spannende tijd weer, een tweede op komst. Geniet er lekker van!

Margoed, nogmaals, misschien is het overmorgen weer helemaal anders... :$
 
Hallo dames,
 
hier precies hetzelfde probleem!
alles al geprobeerd en niks helpt.
ons kleine meisje heeft vorige week de hele week in het ziekenhuis gelegen ter observatie en zelfs daar kwam niks uit.
ze is een gezonde meid zeggen ze daar en met rust en regelmaat moet het goedkomen.
nou we zijn morgen alweer een week thuis en ik doe precies hetzelfde als in het ziekenhuis en het is nog hetzelfde.
 
ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen.
zo zielig voor haar.. en doodvermoeiend voor mij want ik heb nog een peuter rondlopen dus die vraagt ook de nodige aandacht en energie.
 
iemand inmiddels al de gouden tip gevonden?
ik hoor alleen maar van de mensen om me heen dat ze bijvoorbeeld zo een had hebben gezeten, nou ik moet je zeggen dat werkt niet echt motiverend.
hoop dat het bij jullie inmiddels allemaal beter gaat.
groetjes,
mandy
 
Terug
Bovenaan