700 berichten

Ik heb nog steeds problemen hoor.
Het is gewoon niet leuk meer om hier te kijken, kom nergens in, heb problemen met een berichtje plaatsen.
Ik vind het nu wel tijd worden dat het opgelost wordt!

Dit is inderdaad zwaar irritant (er schieten nog heel veel woorden door m'n hoofd, maar die zijn niet netjes...).
Als het je al lukt om iets te lezen of te reageren betekent het wel dat je ondertussen een RSI-arm overhoudt omdat je tig keer moet klikken.

En ik vind het 't rotste voor de kindjes die jarig zijn en bijna niet gefeliciteerd kunnen worden!!!

Nou iedereen; laten we hopen dat het snel opgelost wordt en blijf proberen, want 't is hier wel gezellie!

Jacoline mv Lara.

Hey lieve meiden,

Bedankt voor al jullie meeleven en lieve knuffels.
We hebben een heerlijk weekend gehad met zijn tweeen en ook Efraim heeft het heel goed gedaan bij opa en oma.
Echt goed om er even samen uit te zijn.

Zo, ik hoop dat ie nu geplaatst wordt

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:06:02'));

Hey lieve meiden,

Bedankt voor al jullie meeleven en lieve knuffels.
We hebben een heerlijk weekend gehad met zijn tweeen en ook Efraim heeft het heel goed gedaan bij opa en oma.
Echt goed om er even samen uit te zijn.

Zo, ik hoop dat ie nu geplaatst wordt

Fijn om te lezen dat het leuk was! Heb je nog wat nieuwe energie op kunnen doen?

Ik las ergens dat je een beetje aan het nadenken was over de bevalling enzo, gaat het daar een beetje mee? En hoe gaat het met je rug?

Groetjes, KT

Hoi allemaal,
Het lijkt erop dat het beter gaat met het forum, maar ik kan natuurlijk ook te voorbarig zijn.
@Issie;
Wat leuk dat het het nachtje weg geslaagd was! Ik hoop dat je idd wat nieuwe energie op hebt kunnen doen.
@Ida;
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat? Ben je al bij de therapeut geweest?
Sil

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hij doet ut!!!!!

We kunnen weer los dames!!!

Terug
Bovenaan