700 berichten

Fijn dat het zo goed met je gaat Ida!
En ook fijn om te horen dat het iets is waar je mee om kan leren gaan.
En die medicijnen, tsja, als je het daarmee wel redt, dan is dat niet eens zo erg, toch?
Nou gaan ze zeker beoordelen wat voor soort therapie je moet krijgen?

ja, maar ik krijg ook nog een onderzoek van twee uur en een tweede intake door een psychiator en zij beslist geloof ik wat er nou gaat gebeuren.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 20:57:06'));

ja, maar ik krijg ook nog een onderzoek van twee uur en een tweede intake door een psychiator en zij beslist geloof ik wat er nou gaat gebeuren.

En wanneer hoor je dan wat?

Met mij gaat het wel, ben een beetje grieperig op het moment en dan kost het me heel veel energie om de dag door te komen met de kids.
Kyara was ook erg dwars vandaag en Chloë is ook ziek; heeft weer oorontsteking.

ik weet niet wanneer hoe of wat; maar de tweede intake (en onderzoek) is 12 november dus dan hoor ik het misschien wel.
He maar balen van die verkoudheid en griep en jengelende kinders. Da's niet fijn joh.
Hier ook snottebelen en af en toe verhoging.
Eigenlijk is het al een maand of twee dat Thomas steeds toch weer effe koorts krijgt en dan de volgende dag gaat het wel weer. Vanmiddag had hij 39,3 en vanavond 35,8. Ergens toch wel gek. En ook massa's snottebellen en schor. Maar toch ook wel weer vrolijk en lekker gespeeld vandaag.
Misschien toch maar een keer bellen.
He maar ik ga zo Spoorloos kijken.
We spreken elkaar wel weer he.

Hou je haaks en welterusten straks.

Wat een heerlijkheid dat dit forum weer gewoon doet!!! Die afkickverschijnselen hakken er toch wel in hoor na een paar dagen...

Terug
Bovenaan