quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:18:04&apos

);
quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:06:02&apos

);
Hey lieve meiden,
Bedankt voor al jullie meeleven en lieve knuffels.
We hebben een heerlijk weekend gehad met zijn tweeen en ook Efraim heeft het heel goed gedaan bij opa en oma.
Echt goed om er even samen uit te zijn.
Zo, ik hoop dat ie nu geplaatst wordt
Fijn om te lezen dat het leuk was! Heb je nog wat nieuwe energie op kunnen doen?
Ik las ergens dat je een beetje aan het nadenken was over de bevalling enzo, gaat het daar een beetje mee? En hoe gaat het met je rug?
Groetjes, KT
Hey KT,
Sorrie dat ik een beetje laat reageer. Zie nu pas je berichtje...
Ik heb heerlijk nieuwe energie op kunnen doen.
Gisteren zag ik een herfstblaadje in de kofferbak van de auto liggen (w.s nog van de boswandeling) en toen kreeg ik gewoon een beetje heimwee.
Het was zoooo heerlijk! Ben wel blij dat ik weer bij mijn mannetje ben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het was gewoon goed om er even uit te zijn.
Ik heb het momenteel heeeeel druk dus heb ik niet zoveel tijd om na te denken over de bevalling gelukkig.
Ik denk dat ik dat gewoon de tijd moet gunnen.
Met mijn rug gaat het stukken beter. Ik moet wel zeker om de dag s'middags een uurtje plat want anders heb ik het zo weer, maar ik mag niet klagen.
Zo, dat was mijn verhaal.
Hoe is het met jou?