700 berichten

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 16:06:51'));

Ja, het is inderdaad wel echt lang ja. Maar zo eens in de zoveel tijd heeft ie er zo'n middagslaap tussen zitten. Eerst ging ik dan altijd kijken omdat ik het toch wel eng vond, maar nu weet ik dat ik hem dan alleen maar wakker maak.
En voor mamma is dit ook wel lekker eigenlijk.

Kunnen wij mooi die 700 berichten volttpen

Hahaha ja inderdaad. Kruipt jou mannetje gewoon rond?
En inderdaad moet je aan die matrassen wennen. We mogen ook na twee weken nog zeggen of we er nog van af willen. Dan mogen we andere uitzoeken.
Het zijn matrassen voor mensen met rug klachten ja.

onze knul is op het KDV vandaag. Dus lekker rustig.
heb vanmorgen lekker in huis kunnen opruimen en schoonmaken zonder rondscharrelende Thomas die overal aan wil zitten. Ook kon ik nou eindelijk eens onder zijn bed al dat stof weghalen; en onder de commode. echt vreselijk wat daar allemaal lag. Maar goed; het is nu weg.

Ik had trouwens ook een pyamajasje aan gedaan bij Efraim zit ik me nu te bedenken.
Hij had best wel een warme trui aan en vanmorgen had hij bijna niet geslapen. Toen dacht ik dat het misschien wel door die warme trui kwam.

Hahaha...misschien denkt ie dat het nacht is.

't os trouwens wel gek dat je thuis bent maar er is geen Thomas. dus je hoeft inderdaad niet op te letten als je een deur opendoet of zo of stil te zijn als hij zou slapen. Heel raar. Je kan zomaar in en uitlopen; zelfs in zijn kamertje.

O ja, erg he, dat stof op die slaapkamer. Bij Efraim ook. Hele plukken haal ik er af en toe weg.
Ik doe het meestal s'avonds als hij met manlief beneden nog wat drinkt voordat hij zijn bedje in gaat.

Maar heeft Thom het goed naar zijn zin op het KDV?

Ja, dat lijkt me ook wel raar als je kind er niet is.
Wij hadden dat met het weekend weg. We zaten natuurlijk in een hotel maar we hielden gewoon tijd over joh...echt waar.
Heel raar was dat.

ja hij heeft ook twee hele lieve juffen. Wel vind hij het soms lastig als andere kindjes op hem afkomen. Ze zetten hem aan het eind van de middag vaak in de schommelstoel; dan is hij moe en kan hij rustig alles overzien zonder "aangevallen" te worden.

Terug
Bovenaan