700 berichten

Volgens mij is Efraim trouwens weer gewoon in slaap gevallen. Hahahaha....
Hij ligt nu al vanaf 14.00u
Maar ja, hij was ook zo moe.

Hahahaha...wat leuk dat je daarnaar vraagt.
Wij hielden ze ook altijd denk ik stiekum bewust uit elkaar.
Maar ik zag het gewoon nie zitten om twee dagen met visite te zitten.
Daarbij komt dat mijn ouders toch altijd lang blijven, niet zomaar 2 uurtjes, omdat ze lang moeten rijden.

En van de week dacht ik ineens: schijt aan wat mijn en zijn ouders vinden.
Dit is mijn huis, het is mijn kind en ik zie het zo veel beter zitten.
Dus toen heb ik iedereen opgebeld (want er was al afgesproken dat we het appart zouden doen) en het verhaal verteld en er was geen probleem.
Dus....vandaar.

Ik kan er ook niks aan doen dat het twee verschillende werelden zijn.
En voor mijn eigen verjaardag vind ik het iets anders maar nu gaan ze maar mooi allemaal de leuke lieve opa en oma uithangen...hahahaha

Tsjonge, wat goed zeg; en ook dat je iedereen alsnog hebt opgebeld om het gezamelijk te vieren.

maarre, waarom is jouw eigen verjaardag een ander verhaal? die doe je liver wel apart of begrijp ik het verkeerd?

Ja, dat vieren we meestal wel apart. Gewoon omdat mijn ouders totaal niet bij zijn ouders passen en we hebben ook niet zo'n grote familie dus dan zit je daar allemaal opgeprikt te wezen. Dat vind ik niet leuk.

Dit is misschien wel gevoelsmatig anders maar het is ook maar een uurtje.
En ze hebben nu allemaal wat gemeenschappelijks, hun kleinzoon is jarig.
En het is zijn eerste verjaardag, dat geeft al een bepaalde sfeer denk ik.

aha, ik snap het.
ik vind onze beide families ook niet echt bij elkaar passen. En ons huis is echt veel te klein voor meer dan vier personen op bezoek. Toen dit idee zo kwam zagen we het gelijk veel beter zitten en zeker mijn kant van de familie is heel blij met deze constructie. Het huis van m'n moeder is groot en laagdrempelig en iedereen is er thuis van waar je de baby kunt verschonen en er is een campingbedje e.d. En natuurlijk de beesten wat altijd leuk is om effe te gaan kijken.

Ja wel heel leuk zeg! Zo'n boerderij!
En het is toch ook handig opgelost als je niet zoveel mensen kan bergen.

Ik ben er opeens van afgestapt om altijd maar aan onze ouders te denken.
Ik doe gewoon waar ik me goed bij voel.
Maar dat komt denk ik ook omdat ik nu een kleintje heb waar ik voor op wil komen.
Hij zou het niet eens trekken om twee dagen te feesten.
oke, een paar uurtjes wel, maar niet als mijn ouders en lieve maar drukke zusje de hele dag komen.

ik denk Issie, dat je echt harstikke goed mee om gaat. Jij hoeft ook niet voor je ouders te zorgen dat hun het maar naar hun zin hebben enzo. Zij kunnen ook hun best doen en gewoon roeien met de riemen die ze op dat moment hebben.
Dat kunnen ze vast wel, maar het idee moet even in je opkomen. Ik zat vroeger ook altijd voor mijn familie te denken hoe het moest en wat zij fijn vonden. Geen haar op mijn hoofd dacht eraan dat het misschien ook wel leuk was om iets te bedenken wat ik leuk vond. Nu is dat gelukkig anders en wat blijkt, mijn familie redt zich ook zonder mijn zorgen prima. En zo niet, nou dan hebben ze nog wat te leren.

he maar is het met de fysio? gaat het nog naar je zin en merk je nog verbetering?

Terug
Bovenaan