8 dagen na ovulatie ongesteldheids gevoel

<p>hoi iedereen!</p><p>mijn afgelopen topic begon ik met een zwangerschapstest met n te licht haast onzichtbaar streepje maar jullie zagen het ook! Ik heb hierna nogmaals getest en deze negatief . Nu heb ik 8 dagen na ovulatie een soort gevoel alsof ik ongesteld moet worden . Wat krampen en af en toe raar gevoel met plassen. Ik zou pas rond de 28e moeten menstrueren . </p><p>herkennen jullie dit ? <br /><br /></p><p>liefs ?</p>

Hoi,
ik had rond dag 11 mijn eisprong en rond dag 20 (22okt) gevoel van ongesteld worden. Heel opgeblazen en krampachtig gevoel in onderbuik. Dus 9 dagen na eisprong. Gedurende 2 dagen. Vandaag niet meer. Nod is pas 30okt. Menstruatie of innesteling? In mijn geval denk ik het eerste want ik heb jammer genoeg geen andere symptomen. Afwachten zeker..

Hoi!
ja gek he! Ik heb het ook! Alleen zit ik 5 dagen na de ovulatie. Mijn NOD is volgend weekend die hopelijk niet komt! 
Verder ook geen symptomen hier maar dat zegt niks. Mijn vorige zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden door de menstruatie pijn.. maar ik bleek zwanger te zijn! Dus wie weet?

[quote quote=10366506]Hoi! ja gek he! Ik heb het ook! Alleen zit ik 5 dagen na de ovulatie. Mijn NOD is volgend weekend die hopelijk niet komt! Verder ook geen symptomen hier maar dat zegt niks. Mijn vorige zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden door de menstruatie pijn.. maar ik bleek zwanger te zijn! Dus wie weet?[/quote]
Oh jeetje ! Ja ik merk wel dat ik wat misselijk ben, maar dat zou ook wat stress kunnen zijn hoor . Ik heb het nu nog steeds die rare ongesteldheids pijn.. nog 2dagen NOD maar test is zo negatief als wat . Dus ik denk gewoon menstruatie die er aan komt . 

Dat je test 2 dagen voor je NOD nog negatief is, is vrij normaal! Nog even geduld! ( i know vet moeilijk!)  ik zit nu op 6dpo en vandaag ook momenten gehad dat ik echt dacht ongesteld te worden. Maar dat zou wel heel vroeg zijn. Maakt me wel heeeel onzeker! ik duim ook voor jou! Hopelijk op een positief resultaat!?

[quote quote=10366751]Dat je test 2 dagen voor je NOD nog negatief is, is vrij normaal! Nog even geduld! ( i know vet moeilijk!) ik zit nu op 6dpo en vandaag ook momenten gehad dat ik echt dacht ongesteld te worden. Maar dat zou wel heel vroeg zijn. Maakt me wel heeeel onzeker! ik duim ook voor jou! Hopelijk op een positief resultaat!?[/quote]
Hahaha ja i know ! Precies dat ik verslind die dingen ?. We houden elkaar op de hoogte ! Leuk ??

Hoe is het nu bij jou?
ik werd vanmorgen wakker met hoofdpijn . Is nu weer weg. Wel nog steeds licht last van krampen.. vanmorgen een testje gewaagd (uiteraard negatief?) 7dpo nu

Terug
Bovenaan