8 dagen na ovulatie ongesteldheids gevoel

[quote quote=10367791]Nou test gedaan…. dit is niet met ochtendurine? https://www.mupload.nl/img/w0vsgo.jpeg[/quote]
OMG GEFELICITEERD!!!!!! ????
ik zou vandaag ongesteld moeten worden , mega menstruatie pijn laatste dagen maar echt nog niks van bloed verloren ! Morgen m'n eerste NOD wellicht 

[quote quote=10367791]Nou test gedaan…. dit is niet met ochtendurine? https://www.mupload.nl/img/w0vsgo.jpeg[/quote]
Welke test heb je gebruikt trouwens ? En ik geloof dat je nu voor NOD heb getest of niet ??

Haha dank je wel! 

dit is de Kruidvat 2v5 test. Ik zit nu op 9dpo.. heel vroeg weer dus. Maar dat had ik de vorige 2 zwangerschappen ook. Heb nu ook de clear blue digital in huis, die doe ik vrijdag denk ik?? Wanneer ga jij testen??

[quote quote=10367848]Haha dank je wel! dit is de Kruidvat 2v5 test. Ik zit nu op 9dpo.. heel vroeg weer dus. Maar dat had ik de vorige 2 zwangerschappen ook. Heb nu ook de clear blue digital in huis, die doe ik vrijdag denk ik?? Wanneer ga jij testen??[/quote]
Zo leuk !!
nou ik zou vandaag ongesteld moeten worden , maar menstruatie pijn weer weg nu , wel ineens enorm veel oké ( sorry beetje vies ) vloeibare witte afscheiding .. durf niet te testen maar weet niet wat dat is . 

[quote quote=10367905]Joh! Dat kan er bij horen! Ik zou morgenvroeg een testje wagen als ik jou was??[/quote]
Ik heb geen test meer in huis ! Expres niet ?
ik ben nog maar 1x normaal gesteld geworden na het stoppen met de pil , wel direct op 28e dag zoals vroeger . Nu voelde ik hem ook duidelijk aankomen voor mijn NOD maar t breekt niet door . Ik denk dat het wellicht daarmee te maken heeft . Dus ik wacht denk ik gewoon nog 5 dagen ? als het dan niet zo ver is is mijn lichaam gewoon in de war . 

nooit gedacht te zeggen dat ik zou gaan wachten hahaha , maar ik laat het even gaan allemaal en ergens vind ik dat ook wel weer een fijn gevoel , even er niet zo mee bezig zijn, al herrinnert mijn lichaam mij er genoeg aan?

Terug
Bovenaan