8 dagen na ovulatie ongesteldheids gevoel

Heehoii dames, ik had dit gevoel vorige week ook.. woensdag en donderdag dag 17-18 van mijn cyclus. Voelde net of mijn menstruatie zou beginnen. Weet alleen niet wanneer mijn nod is. Dit is maand 2 zonder de pil en gebruik nog geen ovulatietest. Afwachten dus vorige maand was 35 dagen..  ben benieuwd hoe het bij jullie gaat lopen.. ??

Hoi,
ik zit ondertussen aan dag 24 van men cyclus ondanks ik dus vorige week donderdag het gevoel had om ongesteld te worden nog geen menstruatie te bespeuren. Momenteel geen symptomen. Mijn vorige cyclus was 28 dagen (na stoppen met pil) dus ik verwacht vrijdag mijn nod. Mijn ovulatie volgens cb is morgen wel 14 dagen geleden dus morgen nod kan dan mss ook. Haha totaaaal geen idee dus.

[quote quote=10366883]Hoe is het nu bij jou? ik werd vanmorgen wakker met hoofdpijn . Is nu weer weg. Wel nog steeds licht last van krampen.. vanmorgen een testje gewaagd (uiteraard negatief?) 7dpo nu[/quote]
Ik ben nog steeds vaak misselijk , en wat veel aan het opboeren? Overmorgen moet ik ongesteld worden ! De erge menstruatie pijn die ik ervaarde is wel weg gek genoeg ? Test nog negatief ... zo verwarrend ?

[quote quote=10366976]Hoi, ik zit ondertussen aan dag 24 van men cyclus ondanks ik dus vorige week donderdag het gevoel had om ongesteld te worden nog geen menstruatie te bespeuren. Momenteel geen symptomen. Mijn vorige cyclus was 28 dagen (na stoppen met pil) dus ik verwacht vrijdag mijn nod. Mijn ovulatie volgens cb is morgen wel 14 dagen geleden dus morgen nod kan dan mss ook. Haha totaaaal geen idee dus.[/quote]
Zo pannend allemaal succes ??

[quote quote=10367166] Ik ben nog steeds vaak misselijk , en wat veel aan het opboeren? Overmorgen moet ik ongesteld worden ! De erge menstruatie pijn die ik ervaarde is wel weg gek genoeg ? Test nog negatief … zo verwarrend ?[/quote]
gek he hoe raar het lichaam kan doen!
hier ook misselijk sinds vandaag, 2 vlagen gehad vanmorgen en net na het eten. 
vandaag urine ingeleverd en ik blijk een milde blaasontsteking te hebben. Dus kuurtje gekregen. 
Ook zijn bij mij de echt menstruatie krampen weg vandaag alleen nog dat rare zeurende gevoel (misschien de blaasontsteking) 
Ik ga woensdag ochtend een testje wagen? spannend! 

[quote quote=10367177] gek he hoe raar het lichaam kan doen! hier ook misselijk sinds vandaag, 2 vlagen gehad vanmorgen en net na het eten. vandaag urine ingeleverd en ik blijk een milde blaasontsteking te hebben. Dus kuurtje gekregen. Ook zijn bij mij de echt menstruatie krampen weg vandaag alleen nog dat rare zeurende gevoel (misschien de blaasontsteking) Ik ga woensdag ochtend een testje wagen? spannend![/quote]
Ohhh zo spannend!! Hou me op de hoogte ! Ik wacht nu gewoon tot mijn ongesteldheid hoelang dat ook mag duren ? 

Terug
Bovenaan