A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Hier even het vervolg van RONDE 7 (of zoiets)
Het even het verhaaltje gekopieerd...
Ha dames,
Ik wil graag een topic openen voor meiden die net als ik al wat langer bezig zijn om zwanger te raken!
Begrijp me niet verkeerd, ben superblij voor de meiden die snel zwanger raken, maar soms steekt het toch wel een beetje!
En ik vind het ook moeilijk dat er in het zwanger worden-topic een discussie wordt geopend die begint met: IK BEN ZWANGER...of zoiets!(met sommige uitzonderingen, die van Saskia77 vond ik erg mooi!)
Als je nu al in een topic kletst en je brengt het goede nieuws is dat prima, maar je wordt wel erg met je neus op de feiten gedrukt. Ik vind dat dat op het zwanger zijn-forum hoort.
Ben echt nog niet heel bang hoor, maar soms komen de zenuwen wel een beetje, wanneer gaat het bij mij lukken!? Ik weet dat het nog heel goed kan en dat er meer dan de helft van de vrouwen zwanger raakt tussen een half jaar en een jaar, maar lees toch heel veel op het forum en hoor het heeeeeeeeeeeel veel om me heen, dat vrouwen binnen de 1ste en 4e ronde zwanger zijn!
Weet ook dat er meiden zijn die al veel langer bezig zijn en ik gun het jullie natuurlijk het meest hoor!!!
Lees wel heel weinig van meiden die in de 7e/8e/9e ronde zwanger raken en dat maakt me dan wel zorgen! Komen de meiden die langer dan een half jaar bezig zijn bijna ook altijd uit bij de gyn? Zal vast wel niet ,maar wie heeft er positieve verhalen over die rondes?!?!?!
Word er zoveel mee geconfronteerd, met het zwanger zijn-worden-raken, dat het me erg bezig houdt!
Ben vandaag ongesteld geworden, dus op naar ronde 8 en 4 oktober heb ik mijn nieuwe NOD! Wie komt er gezellig met mij kletsten over deze spanning, teleurstelling en hopelijk ook vreugde!!?
Liefs Joepie