8 RONDES OF VERDER...WIE OOK???

A

Anoniem

Guest

Hey meiden,

Hier even het vervolg van RONDE 7 (of zoiets)
Het even het verhaaltje gekopieerd...

Ha dames,

Ik wil graag een topic openen voor meiden die net als ik al wat langer bezig zijn om zwanger te raken!
Begrijp me niet verkeerd, ben superblij voor de meiden die snel zwanger raken, maar soms steekt het toch wel een beetje!
En ik vind het ook moeilijk dat er in het zwanger worden-topic een discussie wordt geopend die begint met: IK BEN ZWANGER...of zoiets!(met sommige uitzonderingen, die van Saskia77 vond ik erg mooi!)
Als je nu al in een topic kletst en je brengt het goede nieuws is dat prima, maar je wordt wel erg met je neus op de feiten gedrukt. Ik vind dat dat op het zwanger zijn-forum hoort.

Ben echt nog niet heel bang hoor, maar soms komen de zenuwen wel een beetje, wanneer gaat het bij mij lukken!? Ik weet dat het nog heel goed kan en dat er meer dan de helft van de vrouwen zwanger raakt tussen een half jaar en een jaar, maar lees toch heel veel op het forum en hoor het heeeeeeeeeeeel veel om me heen, dat vrouwen binnen de 1ste en 4e ronde zwanger zijn!
Weet ook dat er meiden zijn die al veel langer bezig zijn en ik gun het jullie natuurlijk het meest hoor!!!

Lees wel heel weinig van meiden die in de 7e/8e/9e ronde zwanger raken en dat maakt me dan wel zorgen! Komen de meiden die langer dan een half jaar bezig zijn bijna ook altijd uit bij de gyn? Zal vast wel niet ,maar wie heeft er positieve verhalen over die rondes?!?!?!
Word er zoveel mee geconfronteerd, met het zwanger zijn-worden-raken, dat het me erg bezig houdt!

Ben vandaag ongesteld geworden, dus op naar ronde 8  en 4 oktober  heb ik mijn nieuwe NOD! Wie komt er gezellig met mij kletsten over deze spanning, teleurstelling en hopelijk ook vreugde!!?

Liefs Joepie

Hey Joepie, ben jou hier wel al vaker tegengekomen op dit forum en herken jou verhaal wel hoor! Ik zit nu in ronde 10 en bij mij mag het nu ook wel eindelijk zo ver zijn! Ik wens jou alvast toe dat je spoedig mag zwanger zijn meid!

XXX
Babeken

Hey Babeken,

ja, ik herken jou naam ook...jij komt uit Belgie he? Je hebt soms van die leuke uitspraakjes!!!

Ronde 10...ppfff..dan mag het ook wel een keer zover zijn he??
Steekt het jou dan soms niet dat je leest dat er meiden zijn die na 1 ronde al zwanger zijn!!!???Waarom lukt mij dat dan niet!?
Voel mn eisprong duidelijk, dus op het goede moment klussen lukt wel...Dan ga je toch denken dat er iets anders mis is he...terwijl ik heel goed weet dat dit niet hoeft natuurlijk...

Maar goed, we houden moed! Ook voor ons komt eens de dag! En natuurlijk hoop ik ook voor jou dat je snel zwanger bent! Wanneer is je volgende NOD??

Liefs Joepie

Ik ben ook zo iemand bij wie het in de 1e ronde gelijk raak was....helaas is dit een mk geworden. Ben nu na de mk alweer in de 12e ronde belandt.

maar kan me voorstellen dat je doodziek wordt van die berichtjes van meiden die zo snel zwanger raken.
Ik lees al die berichtjes niet eens meer.

Wij komen ook vast wel aan de beurt. We houden moed en kop op he!

Hey Joepie, ja idd van België... Je bent blijkbaar niet de enige die wel es om mijn taaltje moet lachen, maar ja zolang we elkaar maar begrijpen niet waar!

Ja, soms wekken die berichtjes wel eens een vlaag van jaloezie en denk ik wel eens van mij lukt het nooit. Gelukkig is mijn mannetje er dan wel altijd voor me! Maar ben anderzijds wel blij, dat ik hier ook mensen tegen kom zoals jou, die er iets langer over doen.
Dan besef ik wel dat onze toer zeker nog komt...

Ik heb trouwens deze maand met ovutesten gewerkt, omdat ik mijn eisprong soms wel en dan weer niet voel. Dus ben er ook zeker van dat we op het goeie moment hebben geklust. Nu dus aftellen naar de NOD (die is op 18 sep).

Hey Bieb, welkom bij dit clubje. Jeetje al veel te verwerken gehad dan, eerst mk en nu al een hele poos aant het proberen zonder resultaat... Hopelijk ook voor jou binnenkort toch een zwangere buik hoor!

Tot later

XXX
Babeken

Hey Joepie

Bedankt voor de uitnodiging!!\
Ik ga gewoon met jullie mee,ik vindt dit een heel gezellig topic ( lees meiden ).
Joepie wanneer is je nieuwe NOD?? ( heb je misschien al gezegt, maar heb geen zin in terug lezen )

Happy hoe is het bij jou?? Wanneer is jou NOD??

Babaken kom jouw ook overal tegen  hihi.
Goh alweer de 10e ronde, nou ik hoop dat je niet lang meer hoef te wachten.

Eigenlijk zou het standaard gewoon niet langer dan 12 ronde's moeten duren, vindt je ook niet.
Gewoon als je bij de 12 ronde aankomt, dat je zeker weet dat je zwanger bent!!
Zou wel heel mooi zijn, nou ja helaas werkt het niet zo.

Liefs Mama2006

Ha meiden,

Bieb, welkom meisje...wat vervelend zeg dat je dan nu al 10 rondes verder bent!!! En toch raar ook he, want je weet wel dat je zwanger kunt raken, wat gaat er dan mis???
Na hoeveel weken heb je toen een miskraam gehad? Dat lijkt me echt zooooooooo erg...Ik hoop echt dat je snel zwanger bent!!!!! We gaan er hier gewoon voor!

Babeken, tuurlijk begrijpen we elkaar, hihi! Vind het alleen maar gezellig dat je lekker mee kletst, ook wij komen er wel! Nog even wachten, spannend dat je wel op het goede moment geklust hebt, ik duim!!!

Mama, tuurlijk ben je hier ook welkom! Ik wilde dat het waar was, dat je na de 12e ronde gewoon zwanger werd, zal dan wel wat meer rust brengen he??
Mijn nieuwe NOD is 4 oktober...
Heb nog wel een grap, had  tegen een uur of 12.00  een tampon in gedaan, zat echt heel weinig aan, tegen 15.00 een nieuwe tampon in, net uitgehaald...weer heel weinig, een klein stipje roze slijm...vanmiddag familiefeest gehad, zere buik, vlagen misselijk, onmeunig (twents voor ontzettend) zere borsten...en net getempt, 37.5!!!!! Zo hoog heb ik hem nog nooit gehad...
Vanmorgen was hij tegen 5.00 36.3, toen naar de wc geweest, lekker weer geslapen tot 9.00, toen weer getempt, 36.9...Raar he?
Ga er wel vanuit dat ik ongesteld word, had niet voor niks gister een negatieve test, maar wel vreemd...Ik heb nu geen tampon in gedaan, kijken wat er gebeurt...
Ben benieuwd, maar ga nergens vanuit!

Meiden, ik ga lekker op zoek naar Joseph kijken!!!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hallo allemaal,
sorry maar ik moet eerste even reageren op joepie,
Ha ha ha dat woord zeg ik ook altijd"onmeunig"kom zelf ook uit twente dus vind het wel grappig dat ik dat hier lees.
Ik ben zelf nu in ronde 16 beland, we zitten nu in de klusfase, heb een cyclus van ongev 30 dagen dus zou afgelopen donderdag mijn eipsprong zijn geweest maar aan mijn tempratuur te zien is dat nog niet gebeurd. Nou jah we klussen wel door. Vind indd wel dat het nu een x tijd wordt, mijn 1e is ons eigenlijk overkomen maar wel ontzettend welkom en nu zijn we 16 rondes bezig. Ik mag pas in januari naar de gynacoloog heen van de huisarts omdat ik wel heb bewezen dat ik zwanger kan worden.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan