8 RONDES OF VERDER...WIE OOK???

Hey Marie!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Je geeft de burger moed hoor!!!

Geniet er lekker van met je vriendje/mannetje! Het is jullie erg gegund!
Strooi je nog even met glitters??!??!?!?!

Liefs Joepie

Hai Joepie,

Ik herken veel van wat jij en de andere dames schrijven. Ik hoop klets graag met jullie mee. Ik ben 32 jaar, zit in ronde 10 voor  mijn eerste kindje  en ben al meer dan anderhalf jaar geleden met de pil gestopt.
Ik ben ook nog redelijk positief maar vraag me soms ook af of er lichamelijk iets niet goed zit. Ik herken wat Sterre zegt: ik heb ook al van alles geprobeerd (ovulatietesten, temperaturen,  teunisbloemolie, vitamine E, monnikspeper, shatavari, maansteen dragen, met cafeiene gestopt)  En ook een hoop  gelaten (op vakantie gegaan, ontspannen, er niet teveel mee bezig zijn): kortom een heleboel vastgehouden en losgelaten  maar er zit nog niet veel  vaart in.

Zag dat Marie zwanger was: kijk dat geeft moed. Gefeliciteerd !

Bears; ik las dat over de medicijnen; heftig joh. Lijkt me moeilijk. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het toch nog raak is deze ronde.

Groetjes, Leontine

hoi
@ leontien welkom hier   Die twijfel vindt ik zelf inderdaad nog het ergste ik was met de eerste zo zwanger( 2 maand) maar voor een 2de doen we er al meer dan een half jaar over   vindt het niet "er " dat het nog niet zover  is maar  tegelijktetijd   vraag ik mezelf ook af of alles nog wel goed zit   daarbinnen  

@ marie gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan

@bears hoe gaat he met je?hebben jullie inmiddels al een arts gesproken over je vriends medicatie

Hoi allemaal,

ben vandaag weer terug gekomen van vakantie. Wordt hier niet echt veel gekletst zie ik.

Weet nog steeds niet hoe het zit met de medicijnen van mijn man maar we wachten gewoon tot hij de volgende afspraak heeft. We hebben in elk geval genoeg geklust deze periode dus hopenlijk is het gelukt

Debbie

Terug
Bovenaan